Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه خبری کانادا از ممنوعیت ورود مسلمانان این کشور به آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جفرا نیوز، شبکه خبری تلویزیون کانادا در گزارش امروز اعلام کرد: تعدادی از مسلمانان کانادا در طول دو هفته اخیر از ورود به مرز آمریکا منع شدند که «عمر علی» گویانی تبار، امام جماعت مسجد تورنتو و «نجم الدین والی» معاون رئیس اقلیت ترکمن های عراق که هر دو نفر آنها تابعیت کانادایی دارند، از افرادی بودند که از ورود آنها به آمریکا جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه خبری گزارش داد که این مسلمانان از گذرگاههای مرزی مختلف کانادا درصدد ورود به خاک آمریکا بودند، اما مقامات مرزی بدون ارایه هیچ توضیحی به این افراد و خانواده هایشان که گذرنامه کانادایی داشتند، مانع ورودشان به این کشور شدند.

این شبکه اعلام کرد: گویان و عراق در فهرست شش کشور مسلمان (ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن) که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دستور اجرایی ممنوعیت ورود اتباع این کشور را صادر کرده است، قرار ندارد.

شبکه خبری تلویزیون کانادا گزارش داد که از دو نفر از مسلمانان خواسته شد تا گذرنامه کنسولگری آمریکا در تورنتو را قبل از بازگشت به مرز درخواست کنند، اما این اقدام  برای افرادی  که گذرنامه سفر کانادا دارند، غیر عادی به شمار می آید

این شبکه به نقل از سازمان گمرک و حمایت از مرز آمریکا در پاسخ به این پرسش که رویکرد جدیدی در هفته های اخیر درباره مسلمانان کانادایی اتخاذ شده است، گزارش داد:  این سازمان هیچ تغییر جدیدی را در سیاست های خود اعمال نکرده است. اگرچه نمی توان درباره موارد مشخص به دلیل قوانین حریم خصوصی سخن گفت، اما متقاضیان باید اثبات کنند که واجد شرایط ورود به ایالات متحده آمریکا هستند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خطبه نماز جمعه هفته دولت بیرجند محرم خراسان جنوبي نماز جمعه ماه محرم امام جمعه شیراز شبستان یزد کانادا مسلمانان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد