Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوروند با بیان اینکه تاکنون حدود ۸۰۰ مجوز کتاب را در خوزستان صادر کردیم گفت: تا پایان سال جاری سه پردیس سینمایی در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» شب گذشته (شنبه 9 شهریور) در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته دولت 2 مجتمع فرهنگی را با حضور وزیر ارشاد در منطقه محروم الهایی و منطقه کم برخوردار زویه با اعتبار 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان و یک مجتمع نیز در ماهشهر با اعتبار سه میلیارد تومان افتتاح کردیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به حمایت فراوان از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در خوزستان افزود: در استان خوزستان 9 سینما داشتیم که 12 سینمای جدید به آن اضافه شد.

 

وی تصریح کرد: سینماهای خوزستان به درمانگاه، پاساژ، سوپرمارکت و اماکن دیگر تبدیل شده بود ولی تمام تلاش خود را برای افزایش تعداد سینماهای استان به کار گرفتیم.

 

جوروند با اشاره به اینکه تا پایان سال سه پردیس سینمایی به سالن های سینمایی استان اضافه می شود عنوان کرد: جشنواره های مختلف در حوزه فیلم، عکس، تئاتر و موسیقی برگزار کردیم.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر 700 باشگاه کتابخوانی در استان داریم و نوجوانان با مطالعه آثار نویسندگان با آنها مکاتبه و سؤالات مختلفی از آنها می پرسند ابراز کرد: در گذشته مجوز کتاب از تهران صادر می شد ولی در حال حاضر این صدور مجوز در استان انجام می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه تاکنون حدود 800 مجوز کتاب را در استان صادر کردیم ادامه داد: همچنین تا امروز 450 میلیون تومان کتاب را بین مجامع، گروه ها و کانون های مختلف توزیع کردیم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه تئاتر اتفاقات خوبی رخ داده خاطر نشان کرد: گروه های این حوزه، فعالیت های بسیاری دارند و در یک سالن و 2 پلاتو در اهواز به صورت مستمر شاهد اجرای گروه های تئاتر هستیم.

 

جوروند ابراز کرد: در نیمه اول امسال اتفافات مختلف و متفاوتی شکل گرفت و رویدادها از اهواز تمرکززدایی شد چون شعار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شعار این بود که ایران تهران نیست و این را در خوزستان بومی سازی کردیم که خوزستان اهواز نیست و شهرهای مختلفی دارد.

 

وی در پایان یادآور شد: جشنواره تئاتر عربی را با حضور کشورهای خارجی در سوسنگرد دوباره برپا کردیم تا رویدادهای فرهنگی را در همه شهرستان های استان خوزستان داشته باشیم و در حال حاضر هر شهرستان حداقل یک رویداد مهم استانی، ملی یا بین المللی دارد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت نماز جمعه بیرجند خطبه نماز جمعه خراسان جنوبي روز جهانی مسجد بزرگداشت روز جهانی مسجد شیراز روزنامه ماه محرم نمایشگاه هفته دولت فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟