Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:33:30 GMT

چهار دولت درباره لایحه تجارت کار کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۳۸۹

چهار دولت درباره لایحه تجارت کار کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه تجارت، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری گفت: مردم شناخت دقیقی از لایحه تجارت ندارند و حتی برخی تصور می کنند این لایحه، طرحی از سوی نمایندگان است که با سرعت تصویب می شود این در حالی است که چهار دولت این لایحه را تایید کرده لطفا در این خصوص توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر حاجی دلیگانی گفت: این لایحه از طرف دولت  خاتمی ارائه شد و در مرکز پژوهش ها، کمیسیون قضایی مجلس و با حضور اتاق بازرگانی بررسی شد و در واقع چهار دولت روی آن کار کردند.

وی گفت: در مجلس هم نظر دولت و اتاق بازرگانی برای بررسی این لایحه گرفته میشود.

وی تصریح کرد: این لایحه کار پخته ای است به همین دلیل مواد آن در صحن علنی مجلس با سرعت بررسی و تصویب می شود.

کد خبر 4707715

منبع: مهر

کلیدواژه: علي لاريجاني مجلس مجلس شورای اسلامی اتاق بازرگانی مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی لایحه تجارت ایالات متحده آمریکا برجام محمدجواد ظریف ایران سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح عبدالرضا رحمانی فضلی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند