Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: امروز در سواحل دریای خزر بارش باران ادامه پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق را تجربه خواهند کرد، افزود: این شرایط بارشی فردا به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی با تاکید بر اینکه روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی بر روی دریای خزر استان‌های ساحلی بارش باران خواهند داشت، تصریح کرد: در شمال آذربایجان شرقی، غربی، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان و تهران رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز و فردا در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی شده است، افزود: وزش باد شدید در این مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق شود.

رفیعی با بیان اینکه حداکثر دما امروز در تهران ۳۲ درجه خواهد شد، ادامه داد: برای تهران آسمانی صاف تا کمی ابری پیش ینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۹ درجه به عنوان خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۹ درجه به عنوان گرم‌ترین مرکز استان بوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارش باران استان های ساحلی کشور پیش بینی آسمانی صاف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق

صادق ضیاییان گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود