Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تعمیرات اساسی این پالایشگاه با توان داخلی با موفقیت در حال انجام است گفت: تعمیرات اساسی بر اساس برنامه زمان‌بندی به پایان می‌رسد و این پالایشگاه ۱۷ شهریور وارد مدار تولید می‌شود. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، کمال شبندی صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با بیان اینکه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی 27 فرودین ماه سال 1396  وارد مدار تولید شد اظهار داشت: در فازهای 17 و 18 پارس جنوبی روزانه بیش از 56 میلیون متر مکعب گاز شیرین، 75 هزار بشکه میعانات گازی، سالانه یک‌میلیون تن اتان و روزانه 400 تن گوگرد تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تعمیرات اساسی این پالایشگاه از 30 مرداد ماه آغاز شده است خاطر نشان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی، با به‌کارگیری نیروهای توانمند و استفاده از خدمات تخصصی پیمانکاران داخلی در حال انجام است.

شنبدی با اشاره به توقف فعالیت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی از 30 مرداد ماه گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم با آمادگی تمام تیم‌ها و واحدهای عملیاتی‌ در 17 شهریور به پایان می‌رسد و این پالایشگاه گاز در آستانه فصل سرما وارد مدار تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی پالایشگاه هفتم 19 روز در نظر گرفته شده خاطر نشان کرد: در این مدت 19 روزه، پالایشگاه گاز فاز 18 پارس جنوبی و 9 روز فاز 17 این میدان گازی از مدار تولید خارج  شد.

سرپرست بهره برداری پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی از مشارکت 580 نفر در تعمیرات اساسی این پالایشگاه گازی خبر داد و بیان کرد: هدف از انجام تعمیرات اساسی اجرای سیستم کنترل توزیع برق، بازرسی اولیه از تجهیزاتی که تاکنون بازرسی نشده‌اند و بررسی شرایط و تعویض پکینگ‌های برج احیاء ردیف چهارم گازی پالایشگاه هفتم است.

شنبدی با بیان اینکه پالایشگاه هفتم پارس جنوبی نقش مهمی در تامین گاز در فصل سرما به ویژه زمستان دارد خاطر نشان کرد:  این تعمیرات برای حفظ تولید پایدار و ایمن گاز در زمستان پیش‌رو مورد توجه قرار دارد و در عملیات پالایشگاه گاز فاز 17 و 18 پارس جنوبی  انواع تعمیرات اساسی با توان نیروهای داخلی انجام می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه تجهیزات دوار حیاتی و بسیار خاص با تکیه بر دانش همکاران مجرب تعمیرات با موفقیت به پایان رسید تصریح کرد: طرح اصلاحی میترینگ اتان و برخی طرح‌های دیگر با  تلاش همکاران مهندسی در حال انجام است که نشان از تکیه بر دانش داخلی است.

تعمیرات 6 واحد شیرین‌سازی پالایشگا‌ه‌های گاز فاز 12 پارس جنوبی اجرا می‌شود تعمیرات اساسی پالایشگاه اول پارس جنوبی با کاهش 20 روزه زمان تعمیرات تحریم‌هایی که فرصت‌ساز شد؛ افزایش تولید روزانه گاز به 60میلیون مترمکعب در پالایشگاه دوم پارس جنوبی‌

سرپرست بهره‌برداری پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در عملیات برق پالایشگاه یاد شده، از توان و دانش همکاران تعمیرات برق و برای تامین اکثر قطعات تجهیزات نیز از تخصص شرکت‌های داخلی استفاده شده است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

نماینده شورای شهرستان عسلویه، محیط زیست را از آخرین اولویت پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها دانست و گفت: صدها فلر این صنایع، آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه محسن محمدزاده عصر امروز در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یکی از مشکلات مهم زیست محیطی در عسلویه را آلودگی دانست و اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست مسئله‌ای بسیار جدی و حیاتی است و این مهم نگرانی بین مردم ایجاد کرده است.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی بیان کرد: محیط زیست از آخرین اولویت‌های در نظر گرفته شده از جانب پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های منطقه پارس جنوبی بوده است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، نیازها و مطالبات مردم شهرستان عسلویه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با توسعه صنایع پارس جنوبی به ویژه آلایندگی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و صدها فلر این صنایع آب، خاک ، هوا و سلامتی مردم عسلویه و مناطق جنوبی استان بوشهر را نشانه گرفته است.

محمدزاده با اشاره به افزایش بیماری‌های ریوی ، حساسیت‌های پوستی و سرطان‌های مختلف در سراسر شهرستان عسلویه افزود: هیچگونه نگرانی از جانب مسئولان این صنایع در سال‌های اخیر احساس نشده است به گونه‌ای که روزانه  بر حجم و تعداد این فلرهای نابودگر اضافه می‌شود.

وی یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان عسلویه را عدم پرداخت 3 ساله عوارض آلایندگی دانست و اضافه کرد: باید محیط زیست استان بوشهر و شهرستان عسلویه به‌عنوان متولی اصلی کمیته تعیین عوارض آلایندگی نقش فعال در شناسایی و معرفی صنایع آلاینده داشته باشند اما متاسفانه تا امروز این مهم تحقق نیافته است.

نماینده شورای شهرستان عسلویه، در ادامه به بررسی راهکارهایی برای حفاظت و بهبود وضعیت محیط زیست عسلویه پرداخت.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها