Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ دلیلی بر افزایش قیمت بلیط‌ها وجود ندارد و پرونده تخلفات ۶ شرکت هواپیمایی به تعزیرات ارسال شده است. تاریخ انتشار: 10:25 - 10 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۱۶۰

عباس تابش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره قیمت بلیط هواپیما و تخلفات شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: در یک بازه زمانی مجوز تغییر قیمت بلیط‌ها در اختیار سازمان هواپیمایی، انجمن‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بود، اما با مصوبه سران قوا، این اختیار به سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمایت افزود: قبل از سال ۹۸ جلسات متعددی برگزار شد که به جهت شرایط تحریمی و سایر موارد علی رغم اینکه قیمت آذرماه را بررسی نکردیم و مبنای سازمان حمایت، قیمت‌های تیرماه ۹۷ بود اما، با سازمان هواپیمایی توافق شد مبنا را آذرماه قرار دهند به شرطی که مستندات را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سازمان هواپیمایی نه تنها مستندات ارائه نکرد بلکه شاهد افزایش قیمت نیز بودیم، گفت: پیگیری‌ها مثمرثمر نشد بر این اساس شخصا از ۶ شرکت بازرسی کردم و با بررسی مستندات تخلف در این شرکت‌ها محرز است.

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه شرکت‌ها یکی از دلایل تغییر قیمت‌ها را نرخ ارز اعلام کرده بودند، خاطرنشان کرد: اگر شرکت‌های هواپیمایی از ارز نیمایی هم استفاده کرده باشند نسبت به آذرماه نرخ آن تغییری نکرده است، اما اگر ارز آزاد هم استفاده کرده بودند نرخ آن نسبت به آذرماه کاهش یافته است.

تابش تاکید کرد: هیچ دلیلی بر افزایش قیمت بلیط‌ها وجود ندارد و پرونده تخلفات این ۶ شرکت هواپیمایی به تعزیرات برای برخورد ارسال شده و از آن نخواهیم گذشت.

وی همچنین تصریح کرد: فروش بلیط هواپیما به صورت چارتر ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس سازمان حمایت با اشاره به خدمات فرودگاهی گفت: در این بخش در حوزه‌های صنفی و واگذاری غرف و پولی که از مردم گرفته می‌شود خلاف مقررات نظام صنفی است و هم سود عرف رعایت نمی‌شود که کتبا به متولیان آن‌ها تذکر داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواپیما بلیط قیمت سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی بیان کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه بعد از تحقیق‌های لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: علاوه بر جزای نقدی پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی اهواز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6091325

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان