Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: نمایندگان در جلسه امروز این فراکسیون از وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی درخواست کردند برنامه‌های قوی را به منظور حل مسائل فرهنگیان و پیش بینی تسهیلات برای توسعه گردشگری ارائه دهند، از این رو نظر نهایی فراکسیون درباره وزیران پیشنهادی، سه‌شنبه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» در گفت وگو یی گفت: جلسه آشنایی اعضای شورای مرکزی با وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد؛ وزیران پیشنهادی برنامه‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: هنوز اعلام نظر درباره وزیران پیشنهادی زود است و صلاح نیست فعلا در این باره اظهارنظر شود؛ اعضای فراکسیون تا صبح سه‌شنبه هفته جاری فرصت بررسی برنامه‌های وزیران پیشنهادی را دارند و نظر نهایی در این روز مطرح می‌شود.

وی گفت: این فراکسیون ممکن است از وزیران پیشنهادی حمایت کند یا اینکه اعضای فراکسیون مستقلین آتش به اختیار شده و هر عضو نظر خود را اعلام کند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ادامه داد:  در بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی( مونسان) پیشنهادات و توصیه‌هایی ایراد شد،  درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز نمایندگان انتقاداتی در خصوص نظام آموزش و پرورش مطرح کردند.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین گفت: درخواست اعضای فراکسیون این بود که وزیرای پیشنهادی برنامه‌های قوی و منسجمی به منظور رفع مشکلات جامعه فرهنگیان، دانش آموزان، تغییر نظام رتبه بندی و مسائل مربوط به فرهنگیان ارائه می شد، همچنین نمایندگان از مونسان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی درخواست کردند تسهیلات بیشتری به  منظور توسعه گردشگری در شرایط تحریم و کاهش درآمدهای نفتی پیش بینی شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها