Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@08:34:45 GMT

ایران قهرمان مسابقات بسکتبال روی ویلچر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۲۶۶

ایران قهرمان مسابقات بسکتبال روی ویلچر شد

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران صبح امروز (یکشنبه) در فینال مسابقات چهارجانبه میتسوبیشی ژاپن برابر تیم استرالیا به میدان رفت و با نتیجه ۸۴ بر ۵۸ به پیروزی رسید. با این پیروزی ایران قهرمان شد. برتری ایران برابر استرالیا در حالی رقم خورد که شاگردان مازیار میرعظیمی پیش از این و در مرحله مقدماتی نیز تیم استرالیا را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ایران، ژاپن و کره جنوبی از قدرت‌های اصلی بسکتبال با ویلچر قاره کهن به شمار می‌روند. این دوره از مسابقات می‌تواند برای این چهار تیم یک دوره دیدار تدارکاتی و آماده‌سازی برای رقابت‌های گزینشی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ باشد.

مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا از ششم تا هفدهم آذرماه در تایلند برگزار می‌شود و حکم گزینشی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بسکتبال ویلچر ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.   پس از برگزاری دوئل نفس‌گیر بین ورزشکاران، در رده سنی بالای ۱۹ سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و با عملکردی عالی و رکوردشکنی مسابقات بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند. پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. نکته مهم دیگر اینکه رکورد پیشین هم در دست خود این اسکیت باز بود و توانست در اصفهان آن را دوباره ارتقا دهد.   همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، پریناز ذکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

دیگر خبرها

  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد