Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رسولی روز یکشنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های استعدادیابی رشته سامبو با حضور ۱۴۰ رزمی‌کار از ۶ تا ۹ شهریور ماه جاری به میزبان استان خراسان شمال در سالن شهید علیدخت شهر بجنورد برگزار شد.

وی بیان کرد: عبدالله‌زاده در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم با چهار پیروزی متوالی تنها طلایی استان در این مسابقات بود، «لطفه» در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم با ۲ برد و یک باخت، شیخه‌پور در وزن منهای ۳۷ کیلوگرم با سه برد و یک باخت و احمدی در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم با سه برد و یک باخت هر کدام یک مدال نقره بر گردن آویختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات در ۱۰ وزن مختلف رده سنی نوجوانان برگزار شد که پنج وزن مختص سنین ۱۳ تا ۱۴ سال و پنج وزن دیگر در رده ۱۴ تا ۱۶ سال بود.

رییس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: تیم پسران استان متشکل از هفت سامبوکار به نام‌های اسماعیل عبداله‌زاده، پویا خسروی، دیار احمدی، سینا باباخانی، کمال شیخه‌پور، محمد لطفه و نوید سلیمان‌پور در ۲ رده سنی زیر ۱۳ و ۱۶ سال به مربیگری هیوا عزیزپور و سرپرستی ایوب فهیمی عازم این مسابقات شده‌ بود.

رسولی با اشاره به اینکه تیم آذربایجان‌غربی مقام چهارم تیمی این مسابقات را کسب کرد، افزود: خراسان شمالی مقام اول، خراسان رضوی مقام دوم و خوزستان مقام سوم تیمی را کسب کردند.

سیاوش لطفی‌زاده و پژمان علی‌بوکانی نیز ۲ داور استان در این مسابقات بودند.

رشته سامبو امسال برای اولین بار در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور حضور داشت.

کلمه سامبو مخفف عبارت دفاع شخصی بدون اسلحه است؛ این ورزش نوعی کشتی روسی است که در سال ۱۹۲۰ توسط ارتش شوروی برای مبارزه نفر به نفر سربازان ابداع شد.

رشته ورزشی سامبو سبک جدیدی از ورزش‌های رزمی است که زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعالیت دارد و از سال ۱۳۸۹ به ایران وارد شد و تیم ملی سامبو در المپیک آسیایی جاکارتا نیز حضور داشت.

۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی المپیک خراسان رضوی خراسان شمالی وزن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، علی مطهری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی برای رسیدن به میانگین سرانه آموزشی در کشور نیازمند احداث ۵ هزار کلاس درس است ضمن اینکه در ۲.۵ سال اخیر ۱۰۳۴ کلاس به تعداد کلاس‌های درس استان اضافه شده و هم اکنون یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس نیمه تمام در استان در حال احداث است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در خصوص برنامه‌های هفته و روز معلم اظهار کرد: بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته معلم در سراسر استان برگزار می‌شود که از مهم ترین آنها نواختن زنگ سپاس از معلم، اعزام ۴۵ معلم، مدیر، مشاور نمونه استانی به دیدار با مقام معظم رهبری، تجلیل ۲۰معلم نمونه و منتخب استانی، نشست صمیمی با بازنشستگان فرهنگی، نشست فرهنگیان با استانداران از جمله این برنامه‌ها هستند.

مطهری با بیان اینکه کمبود معلم یک مسئله کشوری است، افزود: برای سال تحصیلی جدید ۲۲۰۰ نیروی جدید از طریق آزمون استخدامی، ۱۰۰۰ معلم از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای سال تحصیلی جدید میزان افزایش شهریه مدارس غیر دولتی حدود ۴۰درصد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال معلم نمونه کشوری از استان نداریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901177

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد