Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@15:00:55 GMT

کشف 375 کيلو ترياک و حشيش در يزد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۴۴۶

کشف 375 کيلو ترياک و حشيش در يزد

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان، گفت: ماموران در بازرسی از 2 دستگاه تریلی 304 کیلو تریاک و 71 کیلوگرم حشیش کشف کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محمدرضا میرحیدری" گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری 2 دستگاه تریلی ولوو را برای بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرحیدری افزود: در بازرسی از این خودروها 375 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ 304 کیلو تریاک و 71 کیلوگرم حشیش کشف شد.
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این زمینه 2 متهم نیز دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند تصریح کرد: قاچاقچیان که این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت داشتند روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف تریاک حشیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

به گزارش مشرق، در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۱۹۰ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع ۲۳ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، ۳۱۶۵ کیلو گرم شمش طلا مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت