Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جبیره در گفت و گو با ایلنا، درباره تساوی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: اول از همه باید درباره وضعیت هوا در روز مسابقه بگویم که خودم برای اولین بار به این شدت شرجی بودن هوا را تجربه کردم. رطوبت هوا خیلی اذیت کننده بود و فعالیت بدنی و دویدن در این هوا راحت نیست.

او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما پایانش به نفع ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بعد از اینکه گلزنی کردیم عقب نشستیم و طبیعی بود چون نمی‌خواستیم گل بخوریم. آنها بازیکن قدبلند زیاد داشتند و در نهایت اواخر بازی هم به این شیوه گل خوردیم.

جبیره درباره گلزنی در این بازی گفت: دوست داشتم که بیشتر گلزنی کنم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم برای تیم مثمرثمر باشم. خداراشکر که روی ریباند گلزنی کردم و همیشه بچه‌های تیم ملی هم روی اینطور گل زدن با من شوخی می‌کنند. این پنجمین گل من برای نفت بود و دوست دارم که با پیراهن نفت در لیگ بیشتر هم گلزنی کنم.

مهاجم صنعت نفت درخصوص اینکه از کیفیت توپ‌های لیگ برتر انتقاد می‌شود اظهار داشت: توپ پارسال خیلی بهتر بود و توپی که امسال با آن بازی می‌کنیم یک شرایطی دارد که توصیف کردنش سخت است. امیدواریم که این توپ‌ها تعویض شوند تا روی کیفیت مسابقات لیگ برتر تاثیرگذار نباشند.

جبیره درباره حضور در لیست جدید تیم امید گفت: خوشحالم که در لیست جدید تیم ملی حضور دارم. برای دو بازی دوستانه به ازبکستان می‌رویم و همه ما این هدف را کنار هم دنبال می‌کنیم که به المپیک صعود کنیم. 

مهاجم تیم امید درخصوص همکاری با فرهاد مجیدی بیان داشت: در این مدتی که ایشان کنار ما هستند انگیزه زیادی دارند. رابطه خیلی خوبی با بازیکنان دارند و با نظمی که دارند همه جوانب را در نظر می‌گیرند. تیم خیلی خوبی داریم و ان شاءالله همه در کنار هم همت کنیم که امسال به المپیک صعود کنیم.

رضا جبیره درخصوص پیشنهاد اروپایی که به باشگاه صنعت نفت ارسال شده گفت: دو پیشنهاد از لیگ‌های رومانی و یونان داشتم و همه چیز در اختیار باشگاه است. من هم تابع نظر باشگاه هستم و منتظر هستم که آنها چه تصمیمی می‌گیرند. قبل از بازی فولاد این پیشنهاد ارائه شده و هنوز چیزی مشخص نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان رضا جبیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که آرسنال موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را بدون حتی یک شکست در 38 بازی بالای سر ببرد، همیلتون که حالا هفت عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد هنوز در دوران نوجوانی به سر می‌برد.

حالا میکل آرتتا موفق شده است که دوباره این تیم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس قرار دهد و با وجود اینکه فصل گذشته با لغزش ناگهانی در هفته‌های پایانی نتوانست این افتخار را به دست آورد اما امیدوار است که در این فصل بتواند این جام را با خود به خانه ببرد.

به نظر می‌رسد که همیلتون از حضور دوباره تیم محبوبش در بین مدعیان قهرمانی بسیار خوشحال است و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آرسنال در این فصل به خبرنگاران گفت: «البته که خوشحال هستم. من تمام طول عمرم منتظر همین لحظه بودم.»

توپچی‌ها در حال حاضر با ۸۰ امتیاز از ۳۵ بازی صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هستند و این در حالی است که منچسترسیتی با یک امتیاز کمتر و یک بازی عقب افتاده در جایگاه دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • اثر هنری رئال در آلیانز: کروس جواب بایرنی‌ها را داد
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم