Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@22:30:05 GMT

لاپوشانی دوپینگ در فدراسیون علی مرادی به چه قیمتی؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۵۲۳

لاپوشانی دوپینگ در فدراسیون علی مرادی به چه قیمتی؟

همین چند روز پیش بود که خبر رسید دوپینگ وزنه‌بردار جوان ایرانی مثبت از آب درآمده است.

به گزارش شریان نیوز،به دلیل مسائل شخصی فرصت برای نوشتن مطلب درباره وزنه برداری و آخرین دوپینگ در این رشته ورزشی نبود اما خبرها را رصد کردم،نکات را خواندم و به قول عادل فردوسی پور:«اجازه می دهید سرم را بکوبم به میز؟»

   

 

 

مسابقات فیجی و مثبت شدن تست دوپینگ محمد حسینی وزنه بردار دسته ۸۹ کیلوگرم در شرایطی اعلام شده است که خیلی ها در تلاش هستند تا با لاپوشانی کردن ماجرا،فدراسیون وزنه برداری علی مرادی را از این ماجرا مبرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ضرب المثل قدیمی هست "آدمی که خودش را به خواب زده نمی شود بیدار کرد" دقیقا به درد همین روزها می خورد.جاعل تاریخ نباشیم و فقط کافی است کمی به مغز خودمان فشار بیاوریم تا به این نکته برسیم که دوپینگ وزنه بردار تیم جوانان در زمانی صورت گرفته که علی مرادی ریاست فدراسیون را برعهده داشته و اصلا به همراه این تیم در فیجی حضور داشته است!یاد وعده وعیدهای آقای رییس افتادم که از چند ماه قبل از برگزاری انتخابات یکی از شعارهای همیشگی‌اش فدراسیونی عاری از دوپینگ بود.با همین شعار ادامه داد و در زمانی که خودش در راس فدراسیون و به همراه تیم در مسابقات حضور داشت،دوپینگ ملی پوش ایران مثبت از آب درآمد.

همه ما شعار دادن را خوب بلد هستیم و خوب یاد گرفته ایم که چطور برای تاثیر گذاشتن روی افکار عمومی دروغ ها را پشت سر هم سوار کنیم و مثل یک آمپول آن را به مخاطبان خودمان تزریق کنیم اما این را فراموش نکنیم،هستند مخاطبان عامی که نکته سنج هستند،ریز به ریز مطالب را می خوانند و می دانند که کاهش سهمه ایران در المپیک سال آینده به دلیل دوپینگ های گسترده در چند سال اخیر است،می دانند که آخرین دوپینگ در زمان ریاست علی مرادی بر فدراسیون وزنه برداری اتفاق افتاده است و می دانند که آینده راه وزنه برداری با این سبک و سیاق به ترکستان است.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری