Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:38:24 GMT

ووشوی دختران کرمانشاه دوم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۵۳۱

ووشوی دختران کرمانشاه دوم شد

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مسابقات ووشوی دختران با حضور ۱۹۰ ورزشکار در ۲ بخش ساندا و تالو در قالب ۳۴ تیم از استان های سراسر کشور به میزبانی البرز برگزار شد.

در این مسابقات تیم کرمانشاه موفق شد با کسب سه مدال طلا و  ۲ برنز عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در بخش ساندا و در وزن منهای ۳۹ کیلوگرم، دیانا رحیمی از کرمانشاه اول شد، سارینا حسنی از چهارمحال و بختیاری مقام دوم را کسب کرد و بهاره شجاع پور از لرستان و مهسا منیری از مازندران نیز مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم نیز کمند شهبازی از کرمانشاه در کنار نیلوفر نیکدل از سیستان و بلوچستان مقام سوم مشترک را کسب کرد، ضمن اینکه فاطیما محمدی از مازندران قهرمان و مهتاب موسی پور از تهران نایب قهرمان شدند.

در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم نیز ستایش براتی از کرمانشاه در کنار رضوان موچانی از تهران ب به مدال برنز مشترک رسید، مریم بابایی از مازندران قهرمان شد و سحر روحی از خراسان رضوی نیز مقام دوم را کسب کرد.

در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، مریم فعله گری از کرمانشاه بر سکوی قهرمانی ایستاد، آیسا خانی از البرز نایب قهرمان شد و فاطیما شعبانی از اصفهان و مطهره نجف پور از خراسان رضوی نیز مشترکا سوم شدند.

در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، نگار کریمی سومین مدال طلای تیم کرمانشاه را به ارمغان آورد، مهدیس مرادی از البرز نایب قهرمان شد و محدثه سبزی‌کار از چهارمحال و بختیاری و سیده ستاره گلشنی از مازندران نیز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

ورزشکاران تیم کرمانشاه در بخش تالو مدالی کسب نکردند.

در پایان و در مجموع ۲ بخش تالو (اجرای فرم) و ساندا (مبارزه)، تیم ووشوی دختران اصفهان با کسب ۴ طلا، ۲ نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی رسید، کرمانشاه دوم شد و تهران الف با ۲ مدال طلا و ۲ نقره بر سکوی سوم ایستاد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سیستان و بلوچستان عنوان قهرمانی مدال طلا وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی