Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:35:05 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب در محرم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۵۴۰

بیانیه گام دوم انقلاب در محرم تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید داود موسوی صبح بکشنبه در نشست توجیهی مبلغان اعزامی سوگواره بصیرت عاشورایی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در منابر طی ماه محرم به خوبی تبیین شود.

وی با بیان اینکه اهداف قیام امام حسین (ع) باید در سخنرانی‌ها تشریح شود، افزود: روحانیون نقش مهمی در جلوگیری از خرافات در ایام عزاداری ماه محرم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امامزاده قاسم (ع) محمودآباد قطب فرهنگی این شهرستان است و امیدواریم مالکیت آن هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.
موسوی عنوان کرد: حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران برای احیای این بقعه متبرکه اقدامات مناسب و پیگیری‌ها ارزشمندی انجام داده است که امیدواریم ثمربخش باشد.

کد خبر 4707832

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب محمودآباد ماه محرم و صفر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام گرگان ماه محرم شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است