Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-09@16:06:47 GMT

قرارداد ساخت ۳۳ واگن مسافربری در اراک امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۵۷۷

قرارداد ساخت ۳۳ واگن مسافربری در اراک امضا شد

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت ۳۳ واگن مسافربری چهار تخته بین شرکت حمل و نقل ریلی رجا و این واحد مادر تخصصی ریلی امضا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا مختاری افزود: ارزش ریالی این قرارداد بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال است که در نوع خود برای شرکت واگن پارس کم‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت حمل و نقل ریلی رجا موافقت کرد با افزایش ۲۵ درصدی قرارداد مذکور، هشت دستگاه واگن مسافربری چهار تخته از شرکت واگن پارس اراک خریداری کرده و این واگن‌ها تا اوایل سال آینده ساخته و تحویل  شود.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: این قرارداد ضمن جلوگیری از توقف خط تولید واگن‌سازی مسافری و حفظ اشتغال موجود، در افزایش ظرفیت حمل مسافر در داخل کشور نیز اثرگذاری مستقیم دارد.

مختاری اظهار داشت: با در نظر گرفتن عمر بالای واگن‌های مسافری در حال سیر شرکت حمل و نقل ریلی رجا و نیاز به بازسازی واگن‌های مذکور، بازسازی ۵۵ دستگاه از واگن‌های آلمانی فرسوده موجود در خطوط ریلی  با انعقاد قرارداد ی به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال به شرکت واگن پارس اراک واگذار کرده است.

وی ادامه داد: منابع مورد نیاز برای  قرارداد بازسازی این واگن‌های مسافری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه و با حمایت وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تامین می‌شود. 

شرکت واگن پارس اراک واحد تولیدی مادر تخصصی در حوزه محصولات ریلی خاورمیانه است.

این شرکت در سال ۱۳۵۴ در اراک آغاز به کار کرد و در سال ۱۳۶۴ با سرمایه‌‌گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.

کارگاه‌های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به وسعت ۳۳ هکتار جانمایی شده است.

این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده انواع لوکوموتیو، واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولیدات سیستم حمل و نقل ریلی ایران است.

شرکت مسافربری رجا اکنون با پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رجا شرکت واگن پارس واگن مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با گیدو رودریگز پیش قرارداد امضا کرد

اولین خرید تابستانی بارسلونا، هافبکی آرژانتینی خواهد بود.

طرفداری | گیدو رودریگز، هافبک دفاعی 30 ساله آرژانتینی رئال بتیس آماده انتقال آزاد به بارسلونا است.

به گزارش گاستون ادول از TyC Sports، گیدو رودریگز که مدت هاست در لیست گزینه های بارسلونا قرار دارد، در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. در هفته های اخیر بارسلونا در حال مذاکره با این بازیکن بوده و پس از توافق صورت گرفته بین طرفین، پیش قراردادی بین باشگاه اسپانیایی با گیدو رودریگز امضا شده تا این ملی پوش آرژانتینی در جولای راهی بارسلونا شود. گزارش‌ ها حاکی از آن است که بارسلونا او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت خواهد گرفت. با توجه به این انتقال، به احتمال بسیار زیاد اوریول رومئو از بارسلونا جدا می شود و گیدو رودریگز جای او را خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بارسلونا با گیدو رودریگز پیش قرارداد امضا کرد
  • وزیر اقئصاد: رکورد جذب سرمایه گذاری خارجی را شکستیم / شرکت ملی نفت: تولید گاز در پارس‌جنوبی از قطر پیشی گرفت
  • رسمی: پدیده فصل بارسلونا تمدید کرد
  • سوانح ریلی به ۳.۵ سانحه در هفته کاهش یافت
  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • افزایش حمل ریلی مواد اولیه به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + عکس
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود