Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:27:11 GMT

کیندبرخ: حکم فیفا علیه قدوس فراتر از قانون بوسمن است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۵۹۴

کیندبرخ: حکم فیفا علیه قدوس فراتر از قانون بوسمن است

رئیس پیشین باشگاه اوسترشوندس سوئد دوباره فیفا را به خاطر صدور حکم محرومیت و جریمه سامان قدوس، مهاجم ایرانی مورد شدیدترین انتقادها قرار داد. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنیل کیندبرخ به شبکه تلویزیونی SVT‌ سوئد گفت: به نظرم سامان قدوس مرتکب خطایی نشد زیرا پیش او قراردادی را برای امضا گذاشتند که زبانش را نمی‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک کلاهبرداری است و باید باشگاه اوئسکا را به جای بازیکن جریمه و محروم می‌کردند.‌

رئیس پیشین باشگاه اوسترشوندس سوئد افزود: حکم صادره از سوی فیفا علیه سامان قدوس فراتر از قانون بوسمن است. به نظرم حکم‌‌های عجیب فوتبال در اروپا بسیار زیاد هستند. این حکم می‌تواند یک تغییر بسیار بزرگ نقل‌وانتقالاتی نسبت به قانون بوسمن باشد. این بدان معنی است که بازیکن می‌تواند به باشگاهی برود و قراردادی امضا کند. باشگاه امضاکننده بدون حصول توافق با باشگاه مالک بازیکن اعلام کند به واسطه آن قرارداد به آنها تعلق دارد. به نظرم اگر این پرونده در دادگاه بین‌المللی ورزشی (CAS) بررسی شود متوجه حکمی می‌شوند که فراتر از قانون تصویبی بوسمن در دهه 90 میلادی است. حکم‌های صادره از سوی فیفا هیچ تطابقی با جرم صورت‌گرفته ندارند.

فیفا چهارشنبه گذشته سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم آمیای فرانسه را با محرومیت 4 ماهه بازی و جریمه 4 میلیون یورویی مواجه کرد. باشگاه اوسترشوندس سوئد نیز از 2 پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد. فیفا آرای خود را پس از شکایت باشگاه اوئسکا اسپانیا با استناد به قرارداد داخلی سال گذشته خود با سامان قدوس و همتای سوئدی صادر کرد.

سومین تیم ترکیه‌ای هم برای جذب صیادمنش پیشنهاد داد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا سامان قدوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا سامان قدوس فیفا سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد

پلیس سوئد برای تجمعی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور که قرار است در آن به قرآن اهانت شود، مجوز صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، این تجمع قرار است روز جمعه و در شهر جنوبی «مالمو» برگزار شود.

برگزاری تجمعاتی از این دست در سوئد که در آن به کتاب خداوند توهین می‌شود، انتقادات مسلمانان سراسر جهان را برانگیخته و روابط استکهلم با کشور‌های اسلامی را تیره کرده است. پیش از این و در پاییز سال گذشته، اداره مهاجرت سوئد اعلام کرد فردی به نام «سلوان مومیکا» را که چندین بار در این کشور دست به قرآن سوزی زده اخراج می‌کند و قصد تمدید پناهندگی او را ندارد.

در پی اعلام این تصمیم، فرد هتاک به قرآن فروردین ماه امسال اعلام کرد که از سوئد به نروژ پناهنده خواهد شد. هتاکی به قرآن سبب مشکلات متعدد در روابط بین‌المللی سوئد شده و عضویت آن در ائتلاف نظامی ناتو را مدت‌ها به تعویق انداخت.

کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر صدور مجوز برای تجمعاتی از این دست را «تاسف‌بار» و عامل نفرت‌پراکنی توصیف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • درگیری پلیس با معترضان به قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس