Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته جوانی که خود را صاحب یک صافکاری در محله تهرانسر معرفی کرده بود با سامانه ۱۱۰ پلیسی تماس گرفت و اعلام کرد فردی مظنون، قطعات متعلق به یک دستگاه پراید را برای او آورده و فروخته و قرار است قطعات دیگری هم برای فروش بیاورد.

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرتنسر وارد عمل شدند و با حضور در آدرس اعلامی، صافکاری مذکور را تحت نظر گرفتند تااینکه متهم بار دیگر در مغازه صافکاری حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران متهم را پس از خروج از صافکاری، به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند تا وقتی او به پراید قطعه قطعه شده رسید ماموران متوجه شدند این خودرو ساعاتی پیش توسط یکی از شهروندان اعلام سرقت شده است.

سریعا متهم دستگیر و از داخل پراید نیز تعدادی گوشی و لوازم مربوط به خودرو‌های دیگری به دست آمد که برابر با مدارک موجود سارق لب به اعتراف گشود.

بیشتر بخوانید:  عامل جنایت محدوده صفا دستگیر شد

وی در اعترافات اولیه خود عنوان داشت: بعد از سه سال حبس پنج روزی بود که از زندان تهران بزرگ آزاد شده بودم، خودروی پراید را سرقت کردم و بعد از آن چند خودروی دیگر را به صورت سریالی لوازم و محتویات شان مورد سرقت قرار دادم که از داخل آن‌ها نیز تعداد چهار گوشی و لوازم دیگری را که کشف کردید به دست آوردم.

سرهنگ محمود مالمیر، رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در انتها با اعلام این خبر اظهار داشت: با دعوت از مالباخته‌ها به کلانتری، علیه متهم پرونده‌ای تشکیل و به مقام محترم قضائی معرفی و اموال مکشوفه نیز تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه‌ای مراجعه و پس از شکستن در انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند. همچنین در جریان رسیدگی به این پرونده چندین پرونده مشابه نیز به پلیس واصل شد که با بررسی مستندات مشخص شد تمامی سرقت‌ها از سوی همین فرد انجام شده و متهم به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: پس از کشف این سرنخ در پرونده، کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهم را نیز در شرق تهران مورد شناسایی قرار دادند و در همین راستا نیز اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم این فرد را با اجرای یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن مقادیر اموال مسروقه از این محل کشف و ضبط شد.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت از انباری خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6093504

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد