Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:14:53 GMT

برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۹۴۳

برنامه کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن در هفته جاری

کرسی تلاوت اذان‌گاهی، این هفته نیز به همت شورای عالی قرآن با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاریان ممتاز در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن با حضور و تلاوت قاریان ممتاز برگزار می‌شود.

 

براساس این گزارش، امروز (یکشنبه، ۱۰ شهریور) «حسین رستمی»، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور مالزی در سال ۱۳۸۵ در کرسی تلاوت، موعد ظهر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در اُزگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی، به تلاوت سوره «طه»، آیات ۹۹ تا ۱۲۲ می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز همچنین «عبدالمحمد پورعاشوری» نیز، در سی و نهمین کرسی تلاوت موعد ظهر با همکاری خبرگزاری تسنیم در خیابان بلوار کشاورز، جمالزاده شمالی، پلاک ۱۲، به تلاوت سوره «مجادله»، آیات ۱۱ تا آخر می پردازد. فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.

 

همچنین دوشنبه، ۱۱ شهریور، «حمیدرضا احمدی‌وفا» نفر اول بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن کریم تهران در سال ۱۳۸۲ در سیصد و سی‌ و سومین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی (ره) آیات ۹۵ تا ۱۰۳ سوره مبارکه «نساء» را تلاوت می کند.

 

از سوی دیگر در صد و چهل و هشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب مسجد جامع لویزان، پنجشنبه، ۱۴ شهریور، «عباس حسنی» از برگزیدگان کشوری و نفر اول استان تهران آیات ۱۰۴ تا ۱۱۵ از سوره مبارکه آل‌عمران را تلاوت می‌کند.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه هفته دولت نماز جمعه ماه محرم محرم خطبه های نماز جمعه بیرجند خراسان جنوبي شبستان یزد پیرغلامان حسینی کرسی تلاوت قرآن کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر

بارش باران قبل از ظهر امروز در دزفول آغاز شد و پس از گذشت ساعتی از آغاز بارش‌ها خیابان‌های این شهر درگیر آبگرفتگی‌های شدید شدند.

آب باران با ارتفاع زیادی در خیابان‌ها جاری شد و خودرو‌های بسیاری در این آبگرفتگی‌ها گرفتار شدند.

حجم آب جاری شده در خیابان‌ها به حدی بود که خودرو‌های گرفتار شده قادر به حرکت نبودند.

پس از پایان بارندگی که طبق اعلام هواشناسی ایستگاه هواشناسی صفی آباد دزفول تا ساعت دو بعد از ظهر ۹۹/۵ میلیمتر باران ثبت شد، نیرو‌های تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی با نفربر‌ها و تجهیزات خود به کمک مردم آمدند که در ادامه تصاویری از این امدادرسانی را مشاهده می‌کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب