Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمصطفی داودی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین مرحله اجرای طرح همیاران راه آهن سفیران ایمنی در استان یزد هفته گذشته برگزار شد؛ در این مرحله ، ۳۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های یزدی ، مسیر ریلی یزد تا اشکذر را به همراه مدیران و کارشناسان راه‌آهن با قطار طی کردند.

مدیرعامل راه آهن یزد با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ، افزایش ایمنی سفرهای ریلی و آشنایی بیشتر خانواده‌ها با فعالیت‌های راه آهن است ، خاطرنشان کرد : قرار است این طرح ، هر سه ماه یک بار اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوودی یادآور شد: در مراحل بعدی اجرای طرح همیاران راه آهن ، مسیرهای ریلی منتهی به یزد توسط خانواده‌ها ارزیابی و آسیب شناسی می‌شود.

امسال ۵۲۸ هزار مسافر با مدیریت تردد بیش از ۳هزار و ۳۱۱ رام قطار مسافری در منطقه یزد جابجا شده‌اند.

روزانه ۲۸ رام قطار مسافری در این اداره کل شامل قطارهای مبدا - مقصد یزد (یزد- تهران و یزد- مشهد و بالعکس) ، قطارهای عبوری ( تهران- کرمان، تهران- بندرعباس ، تهران- زاهدان ، اصفهان- بندرعباس ، اصفهان- زاهدان و بالعکس) و قطارهای کمربندی (کرمان- مشهد ، بندرعباس - مشهد ، شیراز- مشهد و بالعکس) تردد می‌کند.

همچنین امسال قریب به ۹‌میلیون تن مواد معدنی، کنستانتره و دیگر محموله‌ها از این محور بارگیری و تخلیه شده است.

۱۹۶۸/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه آهن یزد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد