Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:24:59 GMT

دختران تهران در المپیاد ورزشی تکواندو اول شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۰۹۶

دختران تهران در المپیاد ورزشی تکواندو اول شدند

مسعود لشگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان های قم و البرز در بخش‌های پسران و  دختران برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی بیش از ۶۳۰ ورزشکار دختر و پسر در ۱۰وزن شرکت داشتند، گفت: در بخش پسران استان‌های مازندان، البرز و تهران و در بخش دختران نیز تهران البرز و مازندان توانستند جایگاه اول تا سوم این رویداد ورزشی را بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات تکواندو استان تهران با بیان اینکه نفرات برتر این رویداد ورزشی در جهت آموزش بیشتر به اردوهای آمادگی دعوت خواهند شد تصریح کرد: در این رابطه اداره کل ورزش و جوانان و هیات تکواندو استان تهران در نظر دارد تا برنامه مدونی برای حمایت از این استعدادها داشته باشد.

لشگری به اختتامیه ششمین دوره مسابقات خردسالان پسر استان تهران پرداخت و افزود: در این مسابقات ۱۵۱ ورزشکار در قالب هشت تیم شرکت داشتند که تیم های هیات تکواندو استان تهران، بهین آور و منتظران جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

براین اساس دومین دوره استعدادهای برتر کشور در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال با شرکت ۷۶۰هزار دختر و پسر از ۳۰ممرداد ماه تا پایان شهریور ماه در سطح ۱۹ استان ادامه خواهد داشت.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تکواندو قم ورزشی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین