Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسدعلی الماسی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد روز جاری عوامل گشت ضربت سر کلانتری هفتم در خیابان پانزده خرداد در حال گشت زنی بودند که به دو نفر آقا و خانم مشکوک شدند و وقتی به سمت آن‌ها رفتند این افراد به محض رویت ماموران از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مامور دستور ایست به این افراد صادر کرد، اما آن‌ها اقدام به فرار کردند تا اینکه مامور مجبور به تیراندازی هوایی شد و النهایه متهم مرد پرونده متوقف و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: دستگیری ۲ خرده فروش در محله خرگوش دره

وی در ادامه تصریح کرد: از این سارق ۱۳ عدد لباس بچگانه دو تکه و دو عدد شلوار به همراه یک عدد دیلم نیز مربوط به سرقت و برای کج کردن قفل درب و کرکره کشف شد.

متهم در کلانتری به سرقت در پوشش زوج برای گمراه کردن ماموران از اهداف شوم شان اعتراف کرد و مدعی شد با این دیلم در‌ها و کرکره‌ها را تخریب می‌کردند و لوازم و لباس‌هایی که نزدیک در بود را فقط سرقت می‌کردند؛ بنابراین گزارش، در بازرسی بدنی از این فرد شش گرم شیشه روانگردان نیز کشف شد و متهم به پنج فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!