Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:16:30 GMT

اجرای طرح شمیم حسینی به منظور حمایت از هیئات مذهبی استان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۴۴۹

اجرای طرح شمیم حسینی به منظور حمایت از هیئات مذهبی استان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عباس موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از یکشنبه ۱۰ شهریورماه جاری، گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم از ١٠ شهریور تا ٧ آبان ماه در همه بقاع متبرکه و حسینیه‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های یادشده پرداخت و افزود: سیاه پوش شدن تمام بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی در شب‌های دهه محرم در ٤٥٠ بقعه متبرکه، اعزام ٢١٥ مبلغ غیربومی طبق سنوات گذشته و ٥٠٠ مبلغ بومی، نشست توجیهی با حضور بیش از ٥٠٠ مبلغ بومی، تجمع لبیک یا حسین روز ١١ شهریور در ٥٠ بقعه، گردهمایی شیرخوارگان حسینی در ٧٠ بقعه متبرکه، اجرای برنامه «احلی من العسل» در روز ١٦ شهریور ماه با همکاری ادارات آموزش و پرورش استان و ٤٠ بقعه متبرکه، تمهیدات لازم برای برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و آئین شام غریبان در ٢٠٠ بقعه متبرکه، برگزاری همایش رهروان زینبی ٢١ شهریور در ٥٠ بقعه، برپایی خیمه معرفت و اجرای طرح شمیم حسینی و اطعام نیت واقفان در بقاع متبرکه از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اعلام اینکه ٥ هزار نفر برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا را بر عهده دارند، افزود: ترویج فرهنگ وقف، تشکیل ستاد اربعین حسینی برای برپایی موکب اربعین در مرز شلمچه از دیگر برنامه‌های اوقاف فارس در طول ماه‌های محرم و صفر است.

کد خبر 4707909

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز اوقاف فارس ماه محرم هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمجتبی حسینی صبح دوشنبه در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، گفت: صادرات، محور اصلی زنجیره‌های ارزش است و از آنجایی که زنجیره‌های ارزش سفال و کشمش تکمیل‌ترین زنجیره‌های همدان هستند لذا توسعه آنها اولویت استان است.

وی افزود: امسال هدف از حضور استان همدان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در کنار معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی بیشتر و بهتر دو زنجیره ارزش مهم سفال و کشمش است.

حسینی تصریح کرد: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان به بحث زنجیره ارزش سفال و کشمش؛ میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و راهکار چگونگی بهبود طراحی، تولید، بسته‌بندی و فروش سفال و کشمش با مقیاس اندازه‌گیری سالانه در استان انجام شده به طوری که به راحتی می‌توان میزان پیشرفت توسعه این زنجیره‌های ارزش را مطابق با آن ارزیابی کرد.

حسینی گفت: در کنار سفال و کشمش، دو زنجیره اصلی و شناخته شده استان؛ مبل و منبت، پوشاک، گیاهان دارویی، سنگ‌های قیمتی و چرم نیز زنجیره‌هایی ارزشی هستند که توسعه آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها به صورت ملی و به همت معاونت اقتصادی وزارت کشور تعریف شده و برای هر زنجیره ارزش برنامه عملیاتی، چشم‌انداز و طرح توسعه تدوین شده است.

کد خبر 6092247

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر