Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@20:56:42 GMT

اردبیل قهرمان مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۷۳۹

اردبیل قهرمان مسابقات دو و میدانی بانوان کارگر کشور

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این دوره از مسابقات، تیم دو و میدانی استان اصفهان نیز به مقام دوم دست یافت و تیم بانوان کارگر استان خراسان رضوی سوم شد.

۵۰ ورزشکار زن از ١٢ استان و در قالب ۱۳ تیم در مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کارگر کشور در اردبیل شرکت داشتند که در ۱۴ ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از مسابقات تیم‌های اردبیل الف، اردبیل ب، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، زنجان، گلستان، گیلان، مازندران، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان در ورزشگاه تختی شهر اردبیل به رقابت پرداختند.

۱۹۰۵/ ۱۲۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کارگری تهران مازندران گیلان بانوان آذربایجان شرقی سمنان خراسان جنوبی دوومیدانی خراسان رضوی گلستان اردبیل زنجان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل