Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:22:26 GMT

منچستریونایتد به دنبال یافتن جانشینی برای دخه‌آ

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۷۸۴۸

منچستریونایتد به دنبال یافتن جانشینی برای دخه‌آ

باشگاه منچستریونایتد برای یافتن جانشینی برای دروازه‌بان اسپانیایی خود دست به کار شده است. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که از تمدید قرارداد داوید دخه‌آ ناامید شده‌اند و نگران این موضوع هستند که این دروازه‌بان اسپانیایی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد اقدام به ترک اولدترافورد کند، برای یافتن جانشین وی دست به کار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «سان» انگلیس مدعی شد باشگاه منچستریونایتد، استعداد‌یاب‌های خود را به سراسر اروپا فرستاده تا مناسب‌ترین گزینه برای جانشینی دخه‌آ 28 ساله را بیابند. از یان اوبلاک، دروازه‌بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید و دومنیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کروات دینامو زاگرب به عنوان گزینه‌های اصلی جانشینی دخه‌آ یاد شده است.

پیش از این نشریه انگلیسی «میرر» گزارش داده بود با وجود اینکه سران باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی جدید با دستمزد 350 هزار پوند در هفته را به دخه‌آ داده‌اند، اما این دروازه‌بان اسپانیایی هنوز تن به امضای قرارداد جدید نداده است.

اشمایکل: دخه‌آ در اولدترافورد می‌‌ماند/ مگوایر برای منچستریونایتد ساخته شده است

داوید دخه‌آ که در سال 2011 در ازای 18.9 میلیون پوند از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتلتیکو مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید منچستریونایتد اتلتیکو مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)