Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید هر مثلی را در هر جا به کار برد، گفت: آقای گل مرادی با مثل خود به ترک‌ها توهین کردند و باید عذرخواهی کنند.

به گزارش ایسنا، محمد حسن‌نژاد در جریان جلسه علنی امروز در تذکری با استناد به اصل ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نطق علی گل مرادی بیان کرد: آقای گل مرادی در نطقی که داشتند از یک ضرب‌المثل اشتباه به کار بردند و با ضرب‌المثل خود به ترک‌زبانان توهین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان گفتند اگر آقای روحانی عزت ملی و منافع ملی را در اولویت قرار ندهد ره به ترکستان می‌برد و به نوعی بیان کردند که ما وطن فروش هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای گل مرادی اگر تاریخ و ادبیات را به خوبی نمی‌شناسید از این مثل‌ها استفاده نکنید. حافظ با توجه به موقعیت جغرافیایی آن زمان این مثل را مطرح کرده است؛ هر مثل را نباید در هر جا به کار برد؛ متاسفانه این موضوع در صداوسیما نیز دیده می‌شود که اشتباه است.

این نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ترک‌ها نماد غیرت ایران هستند؛ اگر لشگر ما نبود معلوم نبود که شهرهای شما آقای گل مرادی اکنون چه وضعیتی داشت. اگر ترک‌ها نبودند مجلسی نبود که شما اکنون از پشت تریبون آن به ما توهین کنید. خوب است آیا من بگویم هر کس که اشتباه می‌کند راه به لرستان می‌برد؟ این صحبت‌ها اشتباه است. ایشان باید از ترک‌ها معذرت‌خواهی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ضرب المثل محمد حسن نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه