Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:06:03 GMT

صدور ۸۴۹ گواهی فوت در دارالسلام کاشان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۰۰۰

صدور ۸۴۹ گواهی فوت در دارالسلام کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان از ثبت ۸۴۹ مورد فوت شده در پنج ماهه نخست سال جاری و دفن آن در دارالسلام گلابچی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «غلامعلی ساران»  با بیان اینکه به طور میانگین در طول روز ۵ تا ۱۰مورد متوفی در کاشان ثبت شده است گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری ۴۴۴ مورد مرد، ۳۴۱ زن و ۶۴ نوزاد در شهر کاشان فوت و در دارالسلام گلابچی دفن شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان در ادامه بیان داشت: آمار فوت شدگان مربوط به شهر کاشان شامل منازل، بیمارستان ها و حوادث جاده ای است که توسط سازمان عملیات انتقال، شست و شو و دفن آنها انجام می شود و متوفیان مربوط به روستاها و شهرهای مجاور در زادگاه خود به خاک سپرده می شوند.

 

ساران میزان متوفیان فروردین، اردیبهشت و خردادماه را به ترتیب ۱۵۹، ۱۶۴و ۱۶۸مورد ذکر و بیان کرد: در فروردین ماه ۹۵مرد، ۵۵ زن و ۹  نوزاد، در اردیبهشت ماه ۹۰ مرد، ۶۴ زن و ۱۰ نوزاد و در خردادماه هم۹۰ مرد، ۶۷ زن و ۱۱ نوزاد در شهر کاشان جان خود را از دست داده اند.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان با اشاره به اینکه در تیرماه ۱۸۶ مورد و در مردادماه هم ۱۷۲ مورد متوفی ثبت شده است گفت: در تیرماه ۸۹ مرد، ۸۴ زن و ۱۳ نوزاد و در مردادماه نیز ۸۰ مرد، ۷۱ زن و ۲۱نوزاد فوت شده اند.

 

غلامعلی ساران در ادامه با یادآوری آیین نامه بهداشتی ابلاغی مورد تایید سازمان شهرداری ها وزارت کشور و وزارت بهداشت مبنی بر دفن تمام متوفیان سطح شهر در سازمان آرامستان مرکزی شهرها عنوان کرد: بر این اساس سایر قبرستان ها و زیارتگاه های سطح شهر به دلیل ایجاد مخاطرات زیست محیطی، آلودگی صوتی، معضلات ترافیکی از انجام این کار منع شده اند.

 

وی با اشاره به دریافت مبالغ زیاد از سوی برخی هیئات امنا و ارگان ها برای دفن متوفیان در این آرامستان ها، آن را غیرقانونی دانست و افزود: دفن اموات در این آرامستان ها که با محل زندگی خانواده ها و مدارس مجاور است، نارضایتی مردم را به همراه دارد و مردم به صورت مکرر خواستار برخورد با این گونه اقدامات هستند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم خطبه نماز جمعه هفته دولت نماز جمعه شیراز روز جهانی مسجد خراسان جنوبي عزاداری محرم شبستان یزد گواهی فوت دارالسلام سازمان آرامستان آرامستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، حسین بهبودی، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی _ مردمی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان که طی بخشنامه‌ای به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تمامی تشکل‌های قرآنی مردمی اعم از مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت برای تمدید پروانه فعالیت خود می‌توانند اصل پروانه‌های فعالیت منقضی شده یا در آستانه انقضا را مستقیماً و بدون واسطه به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال و حداکثر یک هفته بعد، پروانه جدید و تمدید شده را در محل تشکل قرآنی خود دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام برای تسریع در تمدید پروانه‌های فعالیت تشکل‌های مردمی و جلوگیری از تبعات ناشی از تاخیر در دسترسی به پروانه فعالیت دارای تاریخ اعتبار صورت گرفته است. همچنین در صورت تمایل تشکل‌های قرآنی، همچنان دفاتر تبلیغات اسلامی و نیز اتحادیه‌های استان‌ها در سراسر کشور نسبت به دریافت پروانه‌های فعالیت نیازمند تمدید و ارسال آن‌ها به سازمان دارالقرآن الکریم اقدام می‌کنند.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: اصلاحات متعددی بابت تسهیل و تعدیل فرایند صدور مجوز به تشکل‌های قرآنی صورت گرفته که به تدریج و پس از طی مراحل آزمایشی، اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد