Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:02:07 GMT

خدمت بی منت جمعیت هلال احمر زنجان در مناطق کم برخوردار

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۱۶۰

خدمت بی منت جمعیت هلال احمر زنجان در مناطق کم برخوردار

مهربانی و خدمت در جمعیت هلال احمر استان زنجان زمان و مکانی نمی شناسد، کمک به هموطنان مناطق کم برخودار در این جمعیت هیچ غروبی به خود نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان در این خصوص اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان برای 100 بیمار عینک رایگان تحویل، 580 نفر تزریقات و برای 670  نفر فشار خون رایگان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی منفرد ادامه داد: 150 بسته غذایی، 300 پک بهداشتی برای هموطنان کم برخوردار بخش مرکزی دهستان چاهان توزیع شد.

 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان از ویزیت رایگان توسط متخصصان اطفال، چشم، زنان و زایمان ، داروساز و2 پزشک عمومی  خبر می دهد و می گوید: علاوه بر این، کارشناس بهدشات محیط و روانشناس، تزریقات خواهران و برادران، ارتز و پرتز نیز از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر دیگر فعالان در کاروان سلامت بودند.

 

منفرد اظهار می کند: این کاروان به مدت سه شبانه روز در استان سیستان و بلوچستان، منطقه بلوچستان، شهرستان نیک شهر، بخش مرکزی دهستان چاهان مستقر بودند و روزانه در مرکز بهداشتی درمانی این دهستان اقدام به ویزیت رایگان می کنند.

 

وی ادامه می دهد: این کاروان سلامت شب ها نیز در 12 روستای اطراف چاهان نیز اقدام به ویزیت و توزیع داروی رایگان می کردند.

 

 لبخند برلبان کودکان بلوچستانی نشست

از قبل اجرای طرح کاروان  سلامت زنجان و در حاشیه ویزیت و توزیع دارو، عینک، تست فشار خون رایگان، 70 عدد اسباب بازی نیز برای کودکان دهستان چاهان توزیع شد.

 

کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان برای نوزادان شیرخوار این منطقه نیز 146 عدد شیر خشک رایگان توزیع کرد.

 

این خدمات، نشاندن لبخند شادی برچهره و ایجاد رفاه برای هموطنان ساکن دهستان چاهان شهرستان نیک شهر نتیجه تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان، خیرین، پزشکان داوطلب و دیگر اعضا بود که با جان و دل سه شبانه روز بی منت و با عشق خدمات ارائه دادند.

 

اما خدمات این کاروان در بخش سلامت و ویزیت خلاصه نشد چرا که طرح ملی" نذرآب 2" نیز در دل این برنامه اجرا شد.

 

خیرین زنجانی 33 تانکر آب آشامیدنی به این مناطق کم برخودار بلوچستان هدیه کردند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان، از توزیع آب آشامیدنی می گوید: طرح ملی نذر آب با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان دهستان چاهان با مشارکت شهروندان، خیرین و داوطلبان  استان  انجام شد.

 

 منفرد یادآوری می کند: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان همگام با توسعه اهداف بشر دوستانه امسال طرح ملی نذر آب 2 را در شهرستان نیک شهر استان سیستان و بلوچستان اجرا و 32 هزار و 850 عدد آب معدنی توزیع کردیم.

 

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان زنجان با توجه به اینکه یکی از استان های نمونه کشوری در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان سیل زده شناخته شده است، به همین دلیل نیز استان معین برای لرستان معرفی شده است.

 

پیش از این، نیمه نخست تیرماه امسال کاروان سلامت اعزامی از این استان به شهرستان خرم آباد لرستان به ارزش 6 میلیارد و 611 میلیون و 550 هزار ریال خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و معیشی رایگان ارائه دادند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت شیراز خطبه نماز جمعه نماز جمعه ماه محرم مسجد محرم بیرجند خراسان جنوبي خطبه های نماز جمعه کاروان سلامت جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زنجان کاروان سلامت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند