Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:17:00 GMT

شروع تمرینات تیم امید با دو غایب سرشناس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۲۶۴

شروع تمرینات تیم امید با دو غایب سرشناس

دو بازیکن سرشناس تیم امید در اردوی این تیم غایب هستند.

به گزارش "ورزش‌سه"، دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید کشورمان از صبح امروز با حضور 25 بازیکن زیر نظر فرهاد مجیدی در زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.


در این تمرین مهدی مهدی‌خانی به دلیل مشکلی که با باشگاه شهر خودرو دارد، نتوانست حضور پیدا کند و قرار است این بازیکن از فردا به اردو ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یونس دلفی، بازیکن تیم شارلروای بلژیک نیز در اردوی تهران غایب خواهد بود و مستقیم به اردوی امیدها در تاشکند اضافه خواهد شد.


مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در محل تمرین امروز امیدها حضور داشت. ضمن اینکه یاد و خاطره مهدی شادمانی خبرنگار فقید ورزشی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت در تمرین امروز امیدها گرامی داشته شد.


شاگردان مجیدی قرار است روز چهارشنبه به مشهد سفر کرده تا از آنجا برای انجام دو دیدار دوستانه با ازبکستان به این کشور سفر کنند.

شارلروا یونس دلفی تیم امید ایران مهدی مهدی خانی شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا یونس دلفی تیم امید ایران مهدی مهدی خانی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید

به گزارش همشهری آنلاین، اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت.

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است.به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

کد خبر 848339 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد