Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جبار زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق چهار گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه و انرژی دریافت کرد، ابراز داشت: این گواهینامه‌ها پس از ممیزی مراکز انتقال نفت، تأسیسات و ستاد منطقه شمال شرق بر اساس استانداردهای ایزو ۹۰۰۱و ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵، ۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۱ و ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ صادرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بخشی از مشکلات ما ناشی از ضعف سایر صنایع، پیمانکاران، تأمین کنندگان و حتی عوامل کلان اقتصادی و سیاسی و وابستگی‌های تکنولوژیکی است، ابراز داشت: سهم واقعی ما در عدم انطباق‌ها کمتر از آن چیزی است که بروز و ظهور دارد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق اضافه کرد: اخذ این گواهینامه‌ها نشان می‌دهد که علیرغم همه محدودیت‌ها در بخش منابع مادی و نیروی انسانی، به حد خوبی از خواستن و تلاش کردن دست‌یافته‌ایم که باید تداوم داشته باشد زیرا خوب بودن به حد کافی راضی کننده نیست.

شمال‌شرق یکی از بهترین مناطق از لحاظ تطابق فاکتورها و رعایت استانداردها

نماینده مدیریت شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق در سیستم مدیریت یکپارچه نیز در این رابطه گفت: این ممیزی‌ها به دنبال کمک برای دست یافتن به انطباق با استانداردها است، لذا مچ‌گیری و کار پلیسی مد نظر نیست.

حسین مطواعی تعهد مدیریت برای حضور در همه برنامه‌های استراتژیک را بارزترین نقطه قوت این منطقه دانست و تصریح کرد: گزارش پایانی ممیزان مشخص کرد که منطقه شمال شرق یکی از بهترین مناطق از لحاظ تطابق فاکتورها و رعایت استانداردها است، همچنین مرکز انتقال نفت و تأسیسات سمنان نیز یکی از بهترین مراکز و تأسیسات منطقه شمال شرق از لحاظ کارکرد ممیزی قبل تا این ممیزی است.

معاون مخابرات منطقه شمال‌شرق هدف از اخذ این گواهینامه‌ها را بهبود شاخص عملکردی سازمان عنوان کرد و افزود: اقدام‌های انجام‌شده و تطابق ارکان منطقه با آن به ارزش‌افزوده، افزایش بهره‌وری، جلوگیری از اتلاف منابع و انرژی و بهبود مستمر برای دستیابی به اهداف عالی شرکت منتج خواهد شد.

کد خبر 4707741

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد شاهرود شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است

تین نیوز

مدیرکل راه آهن شمال غرب گفت: به دلیل پیگیری های مستمر و مداوم، سرعت بازرگانی منطقه شمال غرب نسبت به متوسط شبکه مطلوب است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، منوچهر صفری به اقدامات انجام شده در این منطقه برای افزایش سرعت بازرگانی اشاره کرد و افزود: عملکرد راه آهن شمال غرب عمدتا صادرات و واردات در ایستگاه بین المللی بناب به مقصد ترکیه است و به دلیل اینکه پیگیری قوی و منظم در این منطقه داریم و صدور بارنامه و تخلیه و بارگیری را به صورت مداوم پیگیری می کنیم بنابراین کارها به سرعت و با کمترین فوت وقت انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از توقف بی مورد واگن ها در ایستگاه های تشکیلاتی جلوگیری کردیم و اگر واگنی معیوب و یا به صورت شیر بسته باشد به سرعت آنرا منفصل می کنیم تا کمترین تاثیر را در سرعت سیر قطارها داشته باشد.

صفری تصریح کرد: در بارگیری واگن ها نیز سعی می شود با ملاحظات فنی و در نظر داشتن شیب و فراز منطقه، تناژ بارگیری حداکثری داشته باشیم .

دسترسی مردم به بلیت قطار بیشتر شده است

مدیرکل راه آهن شمال غرب با اشاره به فروش اینترنتی بلیت قطار گفت: عموم مردم از وضعیت جدید پیش فروش بلیت ها راضی هستند زیرا با اولویت دادن به پیش فروش اینترنتی، بلیت بیشتری در دسترس مردم قرار گرفته و حجم مراجعات مردم به ایستگاه راه آهن زنجان برای تهیه بلیت نسبت به سال گذشته کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته، مردم از عملکرد آژانس ها گله مند بودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!