Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@02:42:10 GMT

برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۶۱۷

برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی در همدان

جوشقانی گفت: امسال مجموعه انتظامی استان مجری جشنواره همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» است.

«حجت‌الاسلام محمد صادق جوشقانی»، در گفت‌و‌گو باخبرنگار شبستان در همدان اظهار کرد: امسال مجموعه انتظامی استان مجری جشنواره همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان از برگزاری همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» خبر داد و گفت: در راستای لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منظومه فکری ایشان در فرآیند تحقق اهداف اسلامی از 5 مرحله «انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی» به عنوان نقشه راه یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در مرحله نظام اسلامی طی چهل سال اخیر موفق عمل کرده‌ایم افزود: همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی با هدف گفتمان سازی و نهادینه سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا و همچنین حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی طراحی و برگزار می شود.

 

جوشقانی با اشاره به اینکه در برگزاری این همایش 6 هدف دنبال می‌شود گفت: ایجاد نهضت نرم‌افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی، گفتمان‌سازی و نهادینه کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا و حرکت به سمت جامعه مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس از جمله اهداف این همایش است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی و تقویت سطح معرفت و بینش نظام کارگزاری به خصوص در نیروی انتظامی و تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی از دیگر اهدافی است که در این همایش دنبال می‌شود.

 

وی اشاره‌ای به به عناوین فراخوان مقاله همایش ملی داشت و گفت: مبنای نظری، رویکردها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری، چشم‌انداز و الگوی جامعه اسلامی در منظومه فکری آیت‌الله خامنه‌ای، نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری از جمله محور‌های این همایش است.

 

جوشقانی ادامه داد: نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان استان در تحقق جامعه اسلامی، جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن و الزامات اعتقادی- تربیتی ناجا در تحقق جامعه اسلامی و تبین اندیشه‌های انتظامی- امنیتی مقام معظم رهبری ازدیگر عناوین فراخوان مقاله این همایش است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این همایش برای عموم آزاد است گفت: علاقمندان شرکت در این همایش ملی می‌توانند مقالات خود را به تا 20 مهر ماه به دبیرخانه همایش به آدرس همدان- بلوار امام خمینی(ره)-ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان- معاونت تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی (صندوق پستی 6519698331 ) ارسال کنند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: وبگاه همایش به آدرس eslami.police.ir  و تلفکس دبیرخانه همایش به شماره 081- 21821391 نیز آماده دریافت مقالات علاقمندان است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله، آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود متناسب با محورهای همایش در بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع در حداقل 15 صفحه و حداکثر 20 صفحه به صورت دستی و الکترونیکی ارسال کنند.

 

جوشقانی اشاره‌ای به زمانبندی همایش داشت و عنوان کرد: زمان برگزاری نشست تخصصی همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری، مهر ماه سال 98 و مرحله کشوری این همایش زمستان سال جاری خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مقالات پذیرفته شده در مرحله استانی ضمن بهرمندی از هدایای مادی و معنوی متعلقه در سطح ملی نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت که در صورت پذیرفته شدن از مزایای آن منجمله درج در فصلنامه‌های معتبر و مجموعه مقالات استانی بهره مند خواهند شد.

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم خطبه نماز جمعه محرم نماز جمعه هفته دولت شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه مسجد شبستان یزد همایش ملی ناجا جوشقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خاکساری از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، حامل پیام‌های معناداری است و می‌تواند تغییرات مثبتی را در فضای اقتصاد کشورمان نوید دهد. در همین راستا پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی بوده و دستیابی به توسعه ملی توجه به همبستگی، بخش صنعت و دانشگاه را ایجاد می‌کند.

خاکساری عنوان کرد: با نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه این دانشگاه برای توسعه از تمرکز روی تحقیق و توسعه محض توسعه علوم کاربردی و ورود به دنیای کسب‌وکار افزایش یافته و در همین راستا نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه راه اشتغال) با حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت شیشه همدان، شرکت قطعه سازان سینا، شرکت کنترل گاز اکباتان، شرکت تعاونی زرین بتن اکباتان، شرکت صنایع غذایی سحر همدان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه، شرکت لیکا، شرکت هلدینگ ساختمانی خشت سبز، شرکت آروین پارس نیرو، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی، شرکت تعاونی تولید روستایی استان همدان، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان، واحد فن‌آور به نگار، واحد فناور بهین رویش سبز، شرکت شتاب‌دهنده برازه، شرکت دانش‌بنیان آترین آذین فناور، گروه پژوهشی سنجش و تصحیح با بیومکانیک، رسانه همدان پیام، فرهنگسرای کسب‌وکار شهرداری، گروه رسانه و ارتباطات مرکز تندرستی و سلامت، شرکت تبلیغاتی اهورا در این رویداد حضور دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: آئین افتتاحیه این رویداد در ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار و نمایشگاه جنبی به همراه برگزاری چند کارگاه مهارتی و کارآفرینی از برنامه‌های این رویداد است.

کد خبر 6094062

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند