Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بیرق حزن و عزا به نشانه آغاز ماه محرم بر فراز گنبد سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به اهتزاز درآمد. 

مراسم تعویض پرچم حرم‌های مقدس کربلا از سال ۲۰۰۴ آغاز شده است و این بیرق‌های سیاه تا پایان ماه صفر الاحزان به نشانه عزا بر فراز گنبدهای مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) افرشته خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: لحظه بر افراشته شدن پرچم سیاه عزا بر فراز گنبد مطهر حرم امام حسین (ع) + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   نصب پرچم‌های سیاه در بین الحرمین + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم محرم98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بشیر سلیمی در مراسم طرح مودت مدیران کاروان های حج وزیارت قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزارشد گفت: مهمترین دستاورد حج برای حاجیان، آمرزش گناهان و تحول و دگرگونی برای آنها است.

مدیر حج وزیارت استان قزوین تصریح کرد: حج لبیک به دعوت و ندای حضرت ابراهیم (ع) است که پس از بنای بیت‌الله الحرام، هر سوار و پیاده‌ای را از هر گوشه عالم به ادای مناسک حج و زیارت کعبه فرا می‌خواند.

سلیمی خاطرنشان کرد: حج فریضه‌‏ای ویژه و منحصر به‌فرد و جامع در معارف الهی و در برگیرنده تمامی عبادات است.

وی خاطرنشان کرد: حج مانند زکات و خمس، عبادتی مالی، همچون نماز عبادتی بدنی و قولی، همچون جهاد عبادتی عملی و وجودی و همچون روزه عبادتی امساکی است

مدیر حج وزیارت استان قزوین عنوان کرد: نشانه عبودیت محض و خضوع و خشوع خالص در پیشگاه حضرت حق است، از این‌رو این عمل برآورنده مهم‌ترین آرزوی بشر، یعنی فلاح و رستگاری است.

سلیمی بیان کرد: در حج تمتع همه چیز به نیت افراد بستگی دارد و تمام مناسک حج نشانه‌ای است و رمزی دارد

وی ادامه د اد: هر عبادتی در شرایطی مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار می‌گیرد که انسان به قصد رضای خدا و رسیدن به قرب او انجام بدهد. در حقیقت خلوص نیت است که شرط قبولی عبادت و طاعت ما به حساب می‌آید و سایر اعمال ما را به طبع خود، ناب و خالصانه می‌کند

کد خبر 6092756

دیگر خبرها

  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است