Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@20:43:02 GMT

دستور تعطیلی همه مراکز شیعیان نیجریه صادر شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۸۷۳۵

دستور تعطیلی همه مراکز شیعیان نیجریه صادر شد+عکس

خرداد؛ فرماندهی پلیس نیجریه به نیروهای خود دستور داد همه مراکز مربوط به شیعیان در سرتاسر این کشور را تعطیل کنند.


به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ حساب توییتری شیخ ابراهیم الزکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اعلام کرد: فرماندهی پلیس نیجریه دستور بازداشت صدها نفر از شیعیان این کشور را صادر کرده است. پلیس نیجریه در آستانه ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، در روز ۳۱ اوت طی نامه‌ای به نیروهای تحت امر خود فرمان داد همه مراکز و حسینیه‌های شیعیان نیجریه را در سرتاسر این کشور تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندهی پلیس نیجریه دستور تخریب همه مراکز مربوط به جنبش اسلامی نیجریه را نیز صادر کرده تا در ایام محرم، هیچ مراسمی در آنها برگزار نشود. این درحالی است که شیخ ابراهیم الزکزاکی به دلیل فشار نیروهای امنیتی نیجریه مجبور شد درمان خود را در هند نیمه‌تمام رها کند. برچسب ها: نیجریه ، شیعیان

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیجریه شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان