Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:49:57 GMT

شورای اطلاع‎رسانی در لرستان احیا و تقویت می‎شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۹۱۱۲

شورای اطلاع‎رسانی در لرستان احیا و تقویت می‎شود

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان افزود: ارتباط تمامی حوزه های مدیریتی با رسانه ها چه در مجموعه استانداری و یا دستگاه‎های وابسته به دولت باید مستمر و نتیجه بخش باشد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش ایرنا به عنوان پایگاه خبری دولت اظهار داشت: جلسات شورای اطلاع رسانی و ارتباط مستمر مدیران با رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اخبار نهفته بسیاری در حوزه های مختلف استان وجود دارد که شاید به دلیل ضعف اطلاع رسانی به درستی در خصوص آنها شفاف سازی نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر اطلاع رسانی روشن و فعال توسط مدیران و رسانه ها تصریح کرد: یکی از دلایل همکاری نکردن مدیران و دستگاه‎ها با رسانه، عدم پردازش حرفه ای به اخبار و رویدادها است که موجب اخبار ناموثق و غیرشفاف می شود.

ثمینی رسانه ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی را بازوان توانمند دولت و نظام دانست و گفت: انتقاد سازنده و منصفانه، مدیران را در مسیر درست قرار می دهد و موجب تقویت مجموعه عملکرد نظام می شود اما متاسفانه برخی رسانه ها اسیر فضاسازی کاذب شده و برای دستگاه ها حاشیه ایجاد می کنند.

وی افزود: نباید با انتقادهای سازنده، نگران و آشفته شویم و به همین منظور از انتقاد سازنده استقبال می کنیم اما در عین حال به شدت با تخریب مخالف هستیم و با آن برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تخریب نشاط جامعه را از بین می برد و با آلوده کردن فضای اجتماعی موجب ضرر و زیان مردم می شود.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان نیز گفت: این سازمان رسانه رسمی دولت و نظام است که هم راستای خدمتگزاران به مردم، خدمات انها را منعکس می کند.

محمد علیدوستی افزود: در شرایط خاص فعلی خدمات ارزنده ای ارائه می شود که مردم به دلیل ضعف اطلاع رسانی، از این اقدامات آگاه نیستند.

وی تصریح کرد: باید با پویا کردن شورای اطلاع رسانی، شیوه های نوین و مخاطب پسندی برای آگاهسازی مردم و البته بیان نقاط ضعف و مشکلات تدوین کرد که خبرگزاری ایرنا آمادگی همکاری فعال و موثر در این زمینه را دارد.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جامعه جمهوری اسلامی معاون سیاسی امنیتی اطلاع رسانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام