Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان مقطع ارشد و دکترای تخصصی که دارای پایان‌نامه‌های مرتبط با آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست هستند، از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، توانمندی و ظرفیت بالایی در میان دانشجویان مراکز علمی مختلف وجود دارد که می‌توان با تشویق و هدایت آن‌ها برای انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی از آن بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این راستا ستاد توسعه فناوری‌های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه فناوری‌های مورد نیاز کشور در این حوزه از پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) حمایت می‌کند. این حمایت به نوعی سرمایه گذاری روی نیروی جوان محسوب می‌شود تا با اتکا به توان آن‌ها در مسیر پیشرفت قرار گیریم و شاهد گسترش علم و فناوری و نفوذ آن در جامعه باشیم.

البته این حمایت شرایطی نیز دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
تمام دانشجویانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی رشته‌های مرتبط با آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست تحصیل می‌کنند و تاکنون موضوع پایان نامه خود را انتخاب نکرده‌اند، می‌توانند پس از اخذ تأییدیه موضوع از ستاد و تصویب آن در دانشگاه از حمایت‌های این فراخوان بهره‌مند شوند.

پایان نامه‌ها و رساله‌های در دست اجرا که دارای پیشنهادیه مصوب هستند و بیش از ۶ ماه از تاریخ تصویب آن در واحد آموزشی یا مؤسسه نگذشته باشد، پس از اخذ تأییدیه موضوع از ستاد مشمول حمایت خواهند بود.

دانشجویان از ۵ شهریور ماه سال جاری تا ۲۰ مهرماه برای شرکت در فراخوان مهلت دارند و نتایج داوری طرح‌های ارسالی ۲۰ آبان ماه اعلام می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ستاد به نشانی http://ab.isti.ir مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایان نامه دانشجویی تحصیلات تکمیلی فناوری آب محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 73 MB

تصویربردار: فاطمه حسنی

کد خبر 6093431

دیگر خبرها

  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور