Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@21:45:53 GMT

شناگران جوان خراسانی رتبه سوم کشور را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۰۳۳۲

شناگران جوان خراسانی رتبه سوم کشور را کسب کردند

سرپرست و مربی تیم شنای خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور از ششم تا نهم شهریور ماه جاری در رده سنی ۱۳-۱۴ سال در کرمانشاه برگزار شد. در این چارچوب تیم اصفهان بر سکوی نخست ایستاد و کرمانشاه دوم شد.

حمید ولی زاده حاصل رقابت شناگران جوان خراسانی را در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور پنج مدال طلا، چهار نقره و دو مدال برنز اعلام و بیان کرد: میلاد میرشاهی در ماده ۲۰۰ متر قورباغه و ابوالفضل سام در مواد ۵۰ و ۲۰۰ متر کرال پشت بر سکوی قهرمانی این رقابتها ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیرکیان حقیقت خواه، میلاد میرشاهی و ابوالفضل سام نیز دیگر شناگران خراسانی این مسابقات در ماده چهار در ۱۰۰ متر مختلط تیمی مقام نخست را کسب کردند. امیرکیان حقیقت خواه در ماده ۱۰۰ متر پروانه، میلاد میرشاهی در ماده ۱۰۰ متر قورباغه و ابولفضل سام نیز در ماده ۸۰۰ متر آزاد رتبه دوم را به دست آوردند.  

سرپرست و مربی تیم شنای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین میلاد میرشاهی، امیرکیان حقیقت خواه و ابولفضل سام در ماده چهار در ۱۰۰ متر آزاد تیمی دومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور بر سکوی سوم رقابتها ایستادند.

وی گفت: در رده سنی ۱۵- ۱۶ سال نیز مهدی فریدمهر دیگر شناگران خراسانی در ماده ۲۰۰ متر پروانه مدال طلا را از آن خود کرد و در ماده ۴۰۰ متر آزاد مدال نقره را به گردن آویخت. همچنین معراج توروه در رشته ۵۰ متر قورباغه به مقام سوم این رقابتها دست یافت.

چهار هزار شناگر به طور سازماندهی شده در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می کنند.

۷۵۰۷/۱۸۵۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اصفهان خراسان رضوی مدال طلا متر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند

به گزارش همشهری آنلاین، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 847452 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش معلولان

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی