Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بامداد شنبه، مهدی شادمانی دار فانی را وداع گفت؛ خبرنگاری که به امید و مبارزه معنای جدیدی بخشید و هیچ‌وقت از سرطان نترسید. پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری، دوستانش را تنها گذاشت تا اهالی ورزش و سیاست در غم و شوک از دست دادنش به عزا بنشینند.

"آقا به پیر به پیغمبر زندگی جز به خنده و خوشی‌اش ارزش نداره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخندی و بخندونی مرگ و که دیدی اون موقع می‌فهمی و دیره. بیش‌تر بخندون؛ بیش‌تر بخند؛ خوش باش و سعی کن تو خوشی بقیه سهیم شی بهترین حسه و داشته آدم همینه. نصیحت نمی‌کنم؛ تجربه‌ام رو می‌گم". این آخرین جملات خبرنگاری بود که جز شادمانی چیزی در صورتش پیدا نبود؛ چه در هیاهوی خبر گرفتن و تماس‌های تلفنی‌اش و چه در زمان شیمی درمانی و خوابیدن روی تختی که بالای آن پرچم اباعبدالله الحسین است.

نامش "مهدی" بود اما "امید" بیش‌ترین چیزی بود که در او دیده می‌شد. در این چند سالی که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، همیشه یاد داد که پیروزی در دست از پا نکشیدن است، در ایستادن و مقاومت، در تسلیم نشدن و جنگیدن با دشمنی که حتی می‌دانی از تو قوی‌تر است. بامداد شنبه آن ساعت نفرین شده فرا رسید و عبدالله (به قول خودش) در آستانه محرم حسینی به دیدار معشوق رفت و همه را تنها گذاشت.

آنقدر مرام و معرفت داشت که دنیای ورزش و غیر ورزش دلتنگش شدند و حسرت دوباره دیدن او به دل کسانی ماند که مهدی را خوب می‌شناختند و مرام و معرفتش را همه می‌شناختند. از وزیر ورزش و جوانان گرفته تا بسیاری از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش که در غم خبرنگار به ملکوت پرکشیده در سوگ نشستند و درخواست صبر برای خانواده شادمانی داشتند.

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت مهدی شادمانی را تسلیت گفت و برای خانواده او آرزوی آرامش کرد. سردار آزمون با انتشار پیامی از مهدی شادمانی که قبل از دیدار ایران برابر اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به او داده بود، یاد و خاطره این خبرنگار را زنده نگه‌داشت.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و محمد انصاری از پرسپولیسی‌هایی بودند که ناراحتی خود را برای از دست دادن مهدی شادمانی در فضای مجازی ابراز کردند و با انتشار پست یا استوری از نزدیکان خود خواستند تا در مراسم ختم این خبرنگار تازه درگذشته شرکت کنند.

مهدی مهدوی کیا هم با انتشار پستی در اینستاگرام، یاد و خاطره مهدی شادمانی را گرامی داشت.

مهدی رحمتی، کاپیتان پیشین استقلال و دروازه‌بان فعلی شهرخودرو از جمله بازیکنانی بود که مهدی پر امید را در بستر بیماری ملاقات کرده بود و از مبارز و مهربان بودن او گفته بود.

مسعود شجاعی، محمدجواد آذری جهرمی و سید عباس صالحی از جمله چهره‌های دیگری بودند که درگذشت ورزشی‌نویس سابق دنیای فوتبال را تسلیت گفتند و برای او طلب مغفرت کردند.

چهره‌هایی همچون علی دایی، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه، سخنگوی دولت نیز در پیام‌هایی درگذشت مهدی شادمانی را تسلیت گفتند.

محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات)، محمد خدادی ( معاون مطبوعاتی)، صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک)، عادل فردوسی‌پور، حبیب رضایی، ابوالحسن ریاضی (مدیرعامل موسسه همشهری)، حجت‌الاسلام دعایی (مدیر موسسه اطلاعات)، حجت‌الاسلام زائری، سید حسن آقامیری، پرویز اسماعیلی (معاون اطلاع رسانی ریاست جمهوری)، آرش میراسماعیلی (رئیس فدراسیون جودو)، عبدالحمید احمدی (معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان) و محمدباقر قالیباف از جمله چهره‌های شاخص در مراسم تشییع پیکر مهدی شادمانی بودند./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ابراز شادمانی اد شیرن در اینستاگرام پس از صعود ایپسویچ تاون به لیگ برتر
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • قصه فراق از تحصیل
  • اهالی رسانه و تپق‌های زبان معیاری