Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه مدرس حوزه و دانشگاه در نخستین یادواره شهدای ترور استان بوشهر بیان کرد: وظیفه ما در این شرایط تنها برگزاری آیین‌های یادبود و تجلیل از خانواده شهدا نیست بلکه باید این شهدا را با شیوه‌ها و زبان‌های مختلف به دنیا معرفی کنیم تا دنیا واقعیت و بزرگی این شهدا و زبونی و روحیه ددمنشانه جهان استکبار را بهتر بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تاکنون ۱۷ هزار شهید ترور قربانی کینه‌توزی‌های منافقان شده‌اند، اما یک بار هم سازمان‌های بین‌المللی دنیا و مدعیان دفاع از حقوق بشر این رفتار‌ها را محکوم نکرده‌اند بلکه برای این تروریست‌ها دراقصی نقاط دنیا پایگاه نیزایجاد شده‌است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: این گروه‌های تروریستی حتی کسانی را که زنده می‌گرفتند با زجرکشی آنان را به شهادت می‌رساندند تا ترس در جامعه ایجاد کنند، اما یک بار هم این اتفاق‌ها از طرف مجامع بین المللی محکوم نشد، در حالی که درحادثه ۱۱ سپتامبر فریاد این مجامع یکباره بلند شد و به بهانه مبارزه با تروریسم داعش را ایجاد کردند و مسلمانان را به جان هم انداختند تا گرایش حداکثری غیرمسلمانان به اسلام در اروپا کاسته شود.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به حمایت همیشگی استکبار جهانی از تروریست‌ها، ادامه داد: در گام بعدی قوانینی علیه تروریست وضع کردند، اما هیچگاه این قانون‌ها را در خصوص گروه‌هایی که دست پرورده آنهاست، عملیاتی نکردند.

او بیان کرد: در این شرایط همین تروریست‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که خود در مبارزه با تروریسم پیشگام است به عنوان تروریست معرفی می‌کنند.

این مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد: در خصوص معرفی شهدا به خصوص شهدای ترور در کشور و دنیا کوتاهی شده است و باید دانشگاه‌ها در قالب پایان‌نامه و رساله‌های دکترا این شهدا را معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: شهدای ترور استان بوشهر مجموعه‌ای از مرد و زن، کوچک و بزرگ و پیر و جوان هستند که در داخل و خارج از کشور به شهادت رسیده‌اند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: این مجموعه نشان می‌دهد که جغرافیای حضور شهدای ترور استان بوشهر جهانی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: شهیدان ترور از جمله افرادی هستند که دشمن در ترور شخصیت آن‌ها موفق نبوده و به همین علت دست به ترور فیزیکی آنان زده است.

سرهنگ سهراب انبارکی با اشاره به اینکه تروریست‌ها به دنبال انحراف مبانی دینی هستند، بر انجام کار‌های فاخر برای معرفی شهدای ترور تاکید کرد.

حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با اشاره به وجود ۱۴ شهید ترور در این استان، گفت: اگر به مقام شهدای ترور نپردازیم و آن‌ها را معرفی نکنیم به طور یقین در تاریخ جای جلاد و شهید عوض می‌شود.

در این مراسم از خانواده ۱۴ شهید ترور استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

یادواره شهدای ترور استان بوشهر برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ترور با لباس زنانه!

صهیونیست‌های تروریست‌ برای انجام ترورهای خود از لباس‌های زنانه استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر