Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید عباس زاده داور بین المللی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: داوران ما ماهیانه حقوق دریافت نمی‌کنند و برای هر مسابقه‌ای که دعوت می شوند مبلغی دریافت می‌کنند. پیش از این هم دریافتی داوران پرداخت نمی‌شد که حدود دو سال است هر تورنمنتی که برگزار می‌شود فدراسیون هزینه داوران را پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات بین المللی مبالغ خوبی پرداخت می شود و برای داوران ارزش قائل هستند.  

بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون بوکس: احدی آزاد است هر چیزی را که دوست دارد منتشر کند

او گفت: حدود ۲۵ داور بین المللی داریم که اغلب یک ستاره هستند و ۴ داور سه ستاره داریم، سه ستاره آخرین مرحله داوری بین المللی بوکس است. اینکه داوران بتوانند در مسابقات بین المللی قضاوت کنند بر روی سطح قضاوت آن‌ها تاثیر خواهد گذاشت. خیلی از تورنمنت‌ها دعوتی است و تیم می‌تواند  ۲ ، ۳ داور را همراه خود ببرد، اما به خاطر هزینه‌های بالا این اتفاق محقق نمی‌شود.  

داور بین المللی بوکس اظهار کرد: پس از چندین سال  یک جام بین المللی به نام مکران در ایران برگزار شد که اکثر داوران ایرانی قضاوت کردند. در این تورنمنت داورانی از کشور‌های دیگر حضور داشتند که تاثیر مثبتی  بر ارتقا داوران داشت.

او افزود: در اکثر رقابت‌های جهانی و آسیایی یک داور از ایران دعوت می شود، چرا که سطح داوری ایران بالاست. حتی داوران ملی ما از بعضی داوران سه ستاره‌ سایر کشور‌ها قضاوت بهتری دارند و امیدوارم بتوانیم تعداد این داوران بین المللی را بیشتر کنیم.  

بیشتر بخوانید:  

ملی پوش بوکس: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بازی تدارکاتی نداشتیم

ماجرای مهاجرت خزانه‌دار فدراسیون بوکس به کانادا و بدهی‌های مالیاتی!

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند