Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:19:58 GMT

سه مطالبه اصلی کرمانشاهی‌ها از دستگاه قضا و پلیس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۰۶۴۸

سه مطالبه اصلی کرمانشاهی‌ها از دستگاه قضا و پلیس

به گزارش ایرنا، محمدحسین صادقی روز یکشنبه در نشست تخصصی با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و جمعی از قضات و روسای پلیس های تخصصی استان افزود: جرایم موادمخدر، سرقت و دستگیری و جلب متهمان و مجرمان متواری که سبب تکرار جرم، اطاله دادرسی و نارضایتی شهروندان شده است، باید در دستور کار ویژه قرار گیرد.

صادقی افزود: این مطالبات محقق نخواهد شد جز با همکاری و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های وظیفه مند که پلیس و دستگاه قضائی از مهم ترین آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، پلیس و دستگاه قضا به عنوان برقرارکنندگان نظم و امنیت اجتماعی پیوسته در ارتباط و تعامل با مردم هستند و ایجاد هم افزایی میان این ۲ دستگاه و مردم، وحدت ملی، نظم و انضباط اجتماعی را تقویت می کند.

صادقی به حمایت های رئیس قوه قضائیه از تعامل بین پلیس و دستگاه قضائی اشاره کرد و افزود: دادسرای استان کرمانشاه نیز ضمن اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها، بازخوردگیری از اقدامها و فعالیت های پلیس در جامعه و اصلاح رویکردها را از شاخصه های پلیس کارآمد می داند.

او فرمانده جدید نیروی انتظامی استان را فردی متخصص و با تجربه دانست و اظهار کرد: برگزاری مستمر جلسه با پلیس در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قرار دارد و ما بر لزوم هم افزائی برای ارتقای شاخص امنیت و کاهش جرایم اولویت دار استان تاکید داریم.

در این نشست سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده نیروی انتظامی استان نیز هم افزائی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی را لازمه تحقق عدالت دانست و عنوان کرد: پلیس عزم جدی برای مبارزه با بزه و بزهکاران دارد و این کار جز در سایه تعامل این دو دستگاه با یکدیگر میسر نخواهد شد.

۷۴۴۴/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت کرمانشاه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان