Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حمید قربانی جم در نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای جشنواره گفت : بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره برای استان معرفی ظرفیت‌های خراسان شمالی به‌تمامی کشور بوده است.

وی‌گفت: خوشبختانه این جشنواره نمره خوبی از سازمان صدا و سیما گرفت و لوح تقدیر هم دریافت کردیم.

وی از همه‌کسانی که به لحاظ حقیقی و حقوقی از بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیما حمایت کردند تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی جم خاطرنشان کرد: 15 نقطه در سطح شهر و 90 خودرو در ایام جشنواره در اختیار صداوسیمای خراسان شمالی قرار داشت تا حمل و نقل میهمانان به درستی انجام گیرد. از ریخت و پاش و اصراف در جشنواره به شدت جلوگیری به عمل آمد. از دید سازمان صداوسیمای کشور و تمام شرکت کنندگان، جشنواره خراسان شمالی یکی از بهترین جشنواره‌های تولیدات مراکز استان‌ها بود و مورد تقدیر قرار گرفتیم.

 مدیرکل صدا و سیمای استان تقویت تجهیزات فنی و ادارای این رسانه، تمرین اتحاد و انسجام ، برگزاری موفق جشنواره ملی، تبادل تجربه بین همکاران و هنرمندان و برنامه سازان ملی، اتصال دائمی 10 نقطه شهر بجنورد به طول 197 کیلومتر به فیبر نوری، تجهیز بیش از 20 اتاق مجتمع ایثار، پخش 3400 دقیقه برنامه زنده تلویزیونی از شبکه های یک، دو، پنج، خبر، شما، افق، جام جم، سلامت و همه شبکه های استانی سیما و پخش 3150 دقیقه برنامه زنده استودیویی و ارتباط گزارشگر با رادیو های فرهنگ، جوان، ایران، نمایش و پیام از مهمترین دستاوردهای جشنواره بیست و دوم تولیدات مراکز صداوسیماست.

وی از افزایش پوشش دیجیتال به 97 درصد در استان و کسب رتبه اول رادیو اترک در ارزیابی بهار مراکز استان ها هم خبر داد و گفت : صداوسیمای خراسان شمالی آماده میزبانی از جشنواره های ملی دیگر است.

وی با گلایه از رسانه‌های خراسان شمالی گفت: متاسفیم که چرا هیچ یک از رسانه‌های استان در خصوص عظمت و بزرگی جشنواره قلم نزدند. بیش از 95 درصد شرکت کنندگان از جشنواره تعریف کردند اما رسانه‌های استان کوچکترین تقدیری را از صدا و سیمای استان نداشتند.

قربانی جم در ادامه با اشاره به آمار پخش برنامه های شبکه استانی خراسان شمالی از شبکه‌های سراسری اظهار کرد: در زمینه ارتباط مستقیم در تلویزیون 3 هزار و400 دقیقه برنامه از شبکه‌های یک، دو، پنج، افق، جام جم و سلامت و 30 شبکه استانی که معادل 60 ساعت برنامه از این شبکه‌ها است و درزمینه پخش از شبکه‌های رادیویی 3هزار و 50 دقیقه معادل 53 ساعت برنامه از شبکه‌های رادیویی تمامی مراکز استان‌ها پخش‌شده است.

وی گفت: سعی داریم عظمت، نظم و اشعار پر محتوای عزاداران استان را در دورترین نقاط خراسان شمالی از شبکه های سراسری و شبکه استاتی پخش کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی افزود: این استان در این دوره از جشنواره موفق به کسب یک هدهد و 15 رتبه برتر شد که از این تعداد سه نفر کاندیدای هدهد بودند.

«قربانی جم» با اشاره به برنامه های شبکه اترک برای ماه های محرم و صفر از اجرای 21 برنامه رادیویی و تلویزیونی در ارتباط با ایام محرم در صدا و سیمای استان خبر داد.

مدیرکل خراسان شمالی افزود: همچنین پخش برنامه هایی با مضامین رمز ماندگاری عاشورا با حضور کارشناسان نیز در صدا و سیما انجام خواهد شد.

وی یاداور شد: پخش برنامه هایی همچون با نوای کاروان، پخش زنده مراسم شیرخوارگان حسینی و اجتماع عظیم عاشورایی ها نیز امسال انجام می شود.

قربانی جم در ادامه در خصوص برنامه‌های مرکز صداوسیما خراسان شمالی در ایام ماه محرم افزود: در ماه محرم صداوسیمای مرکز استان دو رویکرد را خواهد داشت؛ رویکرد اول پوشش عزاداری های سطح استان می باشد که در سال گذشته نیز از 43 نقطه استان تصاویر زنده پوشش داده‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در ادامه گفت: در ماه محرم امسال21 برنامه در رادیو و تلویزیون بر روی آنتن شبکه‌های استانی خواهد رفت.

این‌مقام مسئول گفت: یکی از برنامه های ویژه ای که در محرم امسال انجام می شود پوشش تصویری برنامه های عزاداریی می باشد که در مناطق حواشی شهر و روستاهای این استان انجام می شود.

وی در پایان از عدم پخش برنامه شب های اترک از سیمای خراسان شمالی در دهه اول محرم خبر داد و گفت : با هدف استفاده بیشتر مردم از برکات،برنامه ها و عزاداریهای ماه محرم تصمیم بر این گرفته شد که برنامه شب های اترک در دهه اول محرم پخش نگردد .

انتهای خبر/

منیژه سهرابی راد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون خانواده خراسان شمالی صدا و سیما عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود