Web Analytics Made Easy - Statcounter

«لقمان خسروپور» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بوکان نخستین شهر آذربایجان‌غربی در اجرای طرح‌های بازآفرینی بوده و توانسته است ۲۰ درصد از اعتبارات استانی ستاد بازآفرینی استان را جذب کند.

وی پیشتازی بوکان در جذب اعتبارات ستاد بازآفرینی و اجرای پروژه های آن را نتیجه فعالیت خوب ستاد بازآفرینی این شهرستان عنوان کرد و افزود: ستاد بازآفرینی این شهرستان اقدامات ارزشمندی را در این زمینه انجام داده است که احداث خانه محله کوی اندیشه، مرکز سلامت امیرآباد، بوستان بانوان و بتن‌ریزی معابر منطقه امیرآباد مهم‌ترین این پروژه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این موفقیت ناشی از همدلی مجموعه مدیران این شهرستان است و امید است در سال جاری نیز شاهد شتاب بیشتری در اجرای طرح‌های ستاد بازآفرینی در این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه شهرستان بوکان دارای مناطق محروم و سکونت‌گاه‌های غیررسمی گسترده‌ای است بیان کرد: چهار منطقه شهر بوکان از کمترین خدمات شهری برخوردار هستند و علاوه براین مناطق ۱۱ روستای حریم شهر بوکان نیز دارای شرایط نامناسب خدماتی هستند.

خسروپور ادامه داد: رویکرد دولت تدبیر و امید در چارچوب اجرای «طرح بازآفرینی شهری» حمایت از بازسازی و نوسازی محلات فرسوده است که خوشبختانه با شتاب خوبی در حال اجرا است.

وی گفت: توسعه امکانات و خدمات روبنایی و عمومی، تهیه برنامه‌های بازآفرینی شهری و محله‌ای، ارتقای زیرساخت‌های شهری در محله‌ها، بهسازی فضاهای شهری و محله‌ای، توانمندسازی اقتصادی و ظرفیت‌سازی اجتماعی و نهادی از مهمترین محورهای فعالیت‌های ستادبازآفرینی این شهرستان است. 

بوکان به عنوان پایلوت طرح تحقیقاتی سکونتگاه‌های غیررسمی کشور نیز انتخاب شده است؛ این شهرستان پس از کرج دومین شهر مهاجرپذیر کشور به شمار می‌رود.

هم‌اکنون ۲۵۰ طرح بازآفرینی شهری در هفت شهرستان شامل ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، بوکان، سردشت و پیرانشهر تعریف شده است.

اجرای طرح بازآفرینی شهری امید از ۱۹ بهمن سال گذشته در سی و نهمین نشست ستاد ملی بازآفرینی شهری با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در وزارت راه و شهرسازی کلید خورد؛ در این طرح برنامه نوسازی بافت‌های فرسوده توسط بخش خصوصی با تسهیل‌گری دولت اجرا می‌شود. 
برای بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می‌شود. 

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی بخش خصوصی رییس جمهوری اسلامی ایران وزارت راه و شهرسازی بازآفرینی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی