Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: نیروی اننتظامی خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود. پیام سردار رحیمی به مناسبت اغاز ماه محرم

حماسه عاشورا، حماسه‌ای تاریخ ساز شد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه آل الله، بیان داشت: در حقیقت محرم و صفر باعث شد که اسلام اصیل و راستین که همان اسلام ناب محمد (ص) سینه به سینه و نسل به نسل از کوران حوادث مختلف به سلامت عبور کند و به دست ما برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا حماسه‌ای تاریخ ساز شد و ندای مظلومیت، حقانیت و حق طلبی سالار شهیدان همچنان در گوش زمان طنین انداز است اعلام داشت: امام حسین همه هستی خود را فدا کرد تا اسلام فدای تزویر، ریا و نفاق نشود.
رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: نیروی اننتظامی خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا عزاداری عزادارن سید سالار شهیدان در کمال امنیت و آرامش برگزار شود.
وی با تاکید براینکه بی نظمی، ایجاد راه بندان و ایجاد مزاحمت صوتی در مراسم سید سالار شهیدان پذیرفتنی نیست بیان داشت: باید تلاش کنیم بگونه‌ای رفتار نشود که بیگانگان، مفسدان و معاندان از آن بهره برداری منفی نمایند.
سردار حسین رحیمی گفت: امام حسین (ع) نماد و اسوه همه خوبی هاست، از این رو لازم است که در نهایت نظم و انظباط مراسم عزای حسینی را اقامه نماییم و از هر عملی که موجب وهن مذهب شود به شدت دوری گزینیم.
وی افزود: در ایام محرم و صفر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با آمادگی صد در صد آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امنیت عزاداری پلیس تهران سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان