Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:41:58 GMT

۱۱۰ کیلوگرم ماری‌جوانا در فراهان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۱۱۹۵

۱۱۰ کیلوگرم ماری‌جوانا در فراهان کشف شد

به گزارش روز یکشنبه  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ«علی اکبر عیسی آبادی» افزود: پلیس فراهان در انجام تحقیقاتی از نگهداری و قصد توزیع مقادیری مواد مخدر توسط ۲ قاچاقچی در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع شد.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیات پلیس گاوداری که این افراد برای نگهداری مواد مخدر استفاده می کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اضافه کرد: در بازرسی انجام شده از گاوداری مقادیر اشاره شده ماریجوانا که به شکل بسته بندی شده نگهداری می شد کشف و متخلفان دستگیر شدند.

سرهنگ عیسی آبادی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف ۵ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازندپنج کیلوگرم ماده مخدر تریاک ازسه مسافر یک اتوبوس بین شهری کشف شد.

سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند.

وی افزود: در اقدامی غافلگیرانه اتوبوس متوقف و پس از بازرسی از آن پنج کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: پرونده افراد دستگیر شده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

عملیات پیش دستانه پلیس در دستگیری ۱۲ اخلالگر نظم و امنیت در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:  ۱۲ نفر از اراذل و اوباشی که قصد درگیری در یکی از محله های شهر اراک را داشتند در عملیات پیش دستانه پلیس دستگیر و تعدادی قمه و چوب دستی از آنان کشف شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: ماموران انتظامی شهرستان اراک با اشراف اطلاعاتی و با همکاری پلیس امنیت عمومی استان از قصد درگیری شماریاز هنجارشکنان در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

وی اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی انجام شده و با هماهنگی با دستگاه قضایی، در عملیاتی این افراددستگیر شدند.

این مقام انتظامی  بیان کرد:  طرح های امنیت پلیس در راستای برخورد با هر گونه قصد ایجاد خلل در نظم و آرامش عمومی با قاطعیت  ادامه خواهد یافت.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی فراهان انتظامی مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در چند روز اخیر از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فارس نوشت: وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودروهای عبوری نموده که به یکدستگاه کامیون باری بنز حامل بار هندوانه مشکوک که جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

خواجه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به صورت ماهرانه ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه در این راستا دونفر متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904128

دیگر خبرها

  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد