Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در مصاحبه با تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: بخت با ما یار نبود و به قرعه سختی برخوردیم. ایران چالشی بزرگ است و دیدار با این تیم می‌تواند مغز بازیکنان ما را روشن و خاموش کند، آنها یک تیم ششدانگ هستند.

هنگ‌کنگ رقابت خود را در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را با دیدار مقابل کامبوج آغاز می‌کند و در ادامه کار خود در گروه سوم، پنج روز بعد، از تیم ملی ایران که لقب صدرنشین سید اول انتخابی جام جهانی را دارد، پذیرایی خواهد کرد؛ دیداری سخت در هنگ‌کنگ که برای میزبان، آغازی دشوار را رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه بحرین و عراق نیز حضور دارند که پنجشنبه هفته جاری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در این بین، «میکسو پاتِلاینن» در این مصاحبه اظهار داشت: بخت با ما یار نبود و به گروهی بسیار سخت برخوردیم اما من نیمه پر لیوان را می‌بینم. آنچه می‌خواهم اینجا انجام دهم جوانگرایی در تیم است؛ دوست دارم میانگین سنی تیم را به شکلی چشمگیر کاهش دهم اما اینکه با چه سرعتی چنین امری امکان‌پذیر باشد موضوع دیگری است اما به طور متناوب در تیم از جوان‌ها استفاده می‌کنم و امیدوارم با تکرار این کار به مجرب شدن آنان کمک کنم.

پاتلاینن که آوریل سال جاری و بدنبال جدایی «گری وایت» هدایت هنگ‌کنگ را برعهده گرفت در حالی تیمش را پنجشنبه هفته جاری به میدان نبرد می‌فرستد که به خوبی از گول‌زننده بودن دیدار افتتاحیه مقابل حریف جنوب شرق آسیا آگاه است.

وی در این خصوص اظهار داشت: بازی خارج از خانه مقابل کامبوج به هیچ عنوان آسان نیست. آنها مدت کوتاهی است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند اما به خوبی توپ را ما بین خودشان رد و بدل کرده و به معنای واقعی مجموعه خوبی هستند. بنابراین این بازی هم به نوبه خود آزمونی برای ما است درست همانطور که بازی بعدی مقابل ایران، عراق و بحرین برای ما آزمون است؛ مشتاقانه در انتظار دیدارهای سخت هستم و به آینده چشم دوخته‌ام.

تنها پنج روز پس از تقابل با کامبوج، هنگ‌کنگ باید مسوولیت طاقت فرسای مصاف با ایران را به دوش بکشد، تیمی که با توجه به جایگاه آن به عنوان صدرنشین سید اول انتخابی در حالی به شرق آسیا وارد خواهد شد که به دلیل بازی نکردن در روز افتتاحیه، زمان بیشتری برای آماده‌سازی دارد.

با این حال، پاتلاینن احتمال به رعشه افتادن تیمش را از فکر قرار گرفتن در برابر تیمی که به هر 2 دوره اخیر جام جهانی راه یافته و پس از آمدن «مارک ویلموتس» همچنان تهدیدی جدیدی محسوب می‌شود، رد کرد.

وی در این خصوص تاکید کرد: می‌دانیم که ایران روز پنجم سپتامبر بازی دارد یا نه اما آنها حریف بسیار خوبی هستند؛ چالشی بزرگ در انتظار ما است. آنها بلند قامت، قدرتمند، سریع و تکنیکی بوده و از لحاظ تاکتیکی بسیار خوب هستند؛ آنها همه ملزومات را در اختیار دارند.

مرد فنلاندی افزود: تعجبی ندارد که آنها برترین تیم آسیایی در رنکینگ فیفا باشند اما این چالش برای ما متفاوت است. آدم بسیار مثبتی هستم و می‌خواهم داستان را طور دیگری ببنیم؛ 2 بازی متفاوت پیش‌رو داریم و فکر می‌کنم این موضوع برای ما خوب باشد چرا که می‌توانیم ذهن بازیکنان را تر و تازه کنیم.

ایران چالشی غول‌پیکر است 

سرمربی هنگ کنگ در پایان خاطرنشان کرد: ایران حریفی کاملا متفاوت با طرز تفکری کاملا متفاوت است و فکر می‌کنم برای ذهن بازیکنان خوب باشد. آنها می‌توانند مغزشان را خاموش و روشن کنند و برای چالش‌های بعدی متمرکز شوند؛ ایران چالشی غول‌پیکر است اما در عین حال ما می‌توانیم از مواجهه با آنها تجریبات فوق العاده‌ای کسب کنیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرآنلاین، وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آن‌ها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من ۳۰ سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از ۵۰ مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آن‌ها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من ۱۰ ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آن‌ها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!