Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:56:14 GMT

خانواده‌های شهدای ترور استان بوشهر تجلیل شدند+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۱۷۱۵

خانواده‌های شهدای ترور استان بوشهر تجلیل شدند+تصاویر

با هدف معرفی شهدای ترور به جامعه و بیان توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همایش و یادواره ۱۴ شهید ترور استان بوشهر برگزار و خانواده‌های آنان تجلیل شدند. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای ترور استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدای ترور استان بوشهر مجموعه زیبایی از مرد و زن ، کوچک و بزرگ و پیر و جوان هستند که در داخل و خارج از کشور بدست دشمنان اسلام به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر وجود 14 شهید ترور در استان بوشهر را نشان از جایگاه این استان در عرصه ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: این مجموعه شهدا نشان می‌دهند که جغرافیای حضور شهدای ترور استان بوشهر جهانی است و پیشینه‌ای تاریخی دارند.

امام جمعه بوشهر برگزاری این چنین مجلس باشکوهی برای شهدای ترور را یکی از تجلی‌های الهی دانست و افزود: شهداء که پیشگام و پیش‌ران در عرصه جنت هستند شهدای ترور نزد ایزد منان از جایگاه والایی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهادت زیباترین رهایی انسان از دنیا به آخرت است خاطر نشان کرد: زیباترین، سودمندترین و ارزشمندترین رفتن انسان از دنیایی به دنیای دیگر شهادت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با اشاره به اینکه استان بوشهر در تقدیم شهدا دارای جایگاه ممتازی در کشور است  تصریح کرد: این استان در تقدیم شهدای فرهنگی، مبارزه با استعمار، استکبار و دیگر عرصه‌ها دارای جایگاه مهمی در کشور است.

ترور به روایت خانواده شهدا| از 10 روز پس از ازدواج تا نیم ساعت بعد از پدر شدن/علت مظلوم نمایی جلادان دهه 60 چیست؟ دیدار جانبازان و خانواده های شهدای ترور با رئیس قوه قضائیه روایت مجاهدین عراقی از 105 شهید سپاه بدر در مرصاد+تصاویر

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 14 شهید ترور است افزود: استان بوشهر با داشتن  پیشینه تاریخی فرهنگی و مبارزاتی دارای جایگاه ویژه‌ای در ظلم ستیزی، مبارزه با طاغوت، استکبار و استعمار است که وجود 14  شهید ترور روحانی و غیرروحانی، مرد و زن، کوچک و جوان، داخل و خارج از کشور نشان از جایگاه این استان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شهدای ترور به شکل خاص شهید می‌شوندخاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های این شهدا این است که به‌ سبب  خصوصیاتی که دارند از سوی گروه‌های تروریستی نشانه گرفته می‌شوند و به همین اندازه که دشمن بر روی شهدای ترور نشانه گذاری  می‌کند خداوند نیز به آنها پاداش می‌دهد و توجه می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرهم با بیان اینکه در استان بوشهر 14 شهید ترور وجود دارد گفت: با هدف معرفی شهدای ترور به جامعه و بیان توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همایش و یادواره 14 شهید ترور استان بوشهر برگزار شده است.

در این آیین خانواده‌های شهدای ترور استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ صفایی تعداد معلمین بازنشسته و شاغل شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود پنج هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل‌های آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی