Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبرگزاری آناتولی در گزارشی می‎گوید که حزب چپ سوئد یک نماینده خود را که از اعضای سابق گروهک تروریستی کومله نیز به شمار می‎رود به دلیل اظهارات و اقدامات اسلام هراسانه از این حزب اخراج کرده است. تاریخ انتشار: 15:06 - 10 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۳۱۶

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ حزب چپ سوئد یک نماینده این کشور را به دلیل دیدگاه‌های مذهبی مخالف با سیاست‌های این حزب اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی، دبیر کل حزب چپ سوئد این خبر را در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرده است.

آناتولی به نقل از «آرون اتزلر» می‌نویسد: اقدامات و اظهارات اسلام هراسانه این نماینده به شدت به اعتماد حزب لطمه زده است.

اتزلر می‌گوید: این نماینده در حساب کاربری خود در رسانه‌های اجتماعی اخبار جعلی را تبلیغ می‌کرد که از سوی نژادپرست‌ها درباره اسلام ساخته می‌شد.

بر اساس گزارش آناتولی، این نماینده علاوه بر این پیشنهاد حذف نام گروه پ.ک.ک از فهرست گروه‌های تروریستی را نیز به پارلمان سوئد ارائه داده است.

این گزارش می‎گوید که او در سال ۲۰۱۶ یک ویدئو با محتوای اسلام هراسانه را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که این ویدئو در سال ۲۰۱۴ از سوی یک گروه نژادپرست نروژی در اینترنت بارگذاری شده بود.

این نماینده همچنین از سوی حزب خود به دلیل این موضوع هشدار دریافت کرده و عضویت وی در حزب و در پارلمان سوئد به مدت یک ماه لغو شده، اما او اظهارات و اقدامات اسلام هراسانه خود را ادامه داده که در نهایت به اخراجش از حزب چپ سوئد منتهی شده است.

برخی از منابع خبری گزارش دادند که این نماینده سابق عضویت در گروهک تروریستی و ضد انقلاب کومله را در کارنامه خود دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوئد ایران نماینده ایرانی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!

به گزارش خبرآنلاین این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش رویترز نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت امارت اسلامی اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای امریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902088

دیگر خبرها

  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود