Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه‌ای در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تداوم حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بیروت و غزه اعلام کرد که مبارزان مقاومت درس فراموش‌نشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیانیه‌ای در محکومیت تداوم حملات و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه بیروت و غزه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در محکومیت جنایت صهیونیست‌هاقطعنامه پایانی راهپیمایی روز قدس 98؛ تداوم انتفاضه تنها راه‌حل مسئله فلسطین است

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه و بیروت و تداوم تهدیدات این رژیم را به شدت محکوم و تلاش صهیونیست‌ها برای بحران‌زایی و بی‌ثباتی را تهدید جدی برای آتش‌افروزی دیگری در منطقه می‌داند.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با اهداف چند منظوره از جمله انتخاباتی درصدد ایجاد فضای رعب و وحشت در سرزمین‌های اشغالی برای جذب آرای خاکستری و همچنین ایران‌هراسی برای حفظ حمایت همه‌جانبه ترامپ از رژیم صهیونیستی است.

صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که روند تحولات در منطقه به نفع آنها نیست و لذا می‌خواهند با حملات ایذایی به لبنان و غزه افکار عمومی را از واقعیت‌های صحنه منحرف کنند.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از مجامع بین‌المللی و مجالس جهان می‌خواهد که با محکومیت تجاوزات و تهدیدات خطرناک رژیم صهیونیستی از بروز درگیری و جنگ جدیدی در منطقه جلوگیری کنند.

رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران آزادی عمل و بزن در رو گذشته است و جنگجویان و مبارزین مقاومت آمادگی دارند درس بزرگ و فراموش نشدنی در صورت تکرار تجاوزات به صهیونیست‌ها بدهند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس دهم بیت المقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس دهم بیت المقدس مجلس دهم بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه