Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:01:34 GMT

سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی دربخش کهک قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۲۶۳۷

سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی دربخش کهک قم افتتاح شد

حمید رضا اسماعیلی روز یکشنبه در نشست صمیمی با دهیاران استان در تالار معصومیه فرمانداری قم افزود:‌با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده روند توسعه و پیشرفت روستاهای استان در وضعیت قابل قبول تری قرار گرفته است.
اسماعیلی عنوان کرد: شرکت های تعاونی دهیاری ها از ظرفیت قابل توجهی در راستای خدمات رسانی به روستائیان برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این شرکت ها در چهار حوزه مباحث فنی، رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز، رسیدگی های مالی و مدیریت پسماند روستایی مشغول فعالیت هستند.
وی اظهار داشت:‌مکانیزه شدن تجهیزات جمع آوری پسماند ، تفکیک و انتقال پسماندها به سایت البرز نیاز مهمی بوده که در تمام روستاهای بخش کهک احساس می شود.
اسماعیلی عنوان کرد: درآمدزایی و خودکفایی دهیاری ها، به دلیل اهمیت توجه به تقویت زیرساخت های روستایی به سرانجام مطلوبی نرسیده است.
وی گفت:‌در بازنگری طرح های هادی روستائیان باید مشاغلی که زیر مجموعه مباحث زیست محیطی دارند در کنار منازل مسکونی پیش بینی و به مرحله انجام برسد.
روستای میم از توابع بخش کهک ۳۵۴ خانوار و یک هزار و ۱۷۰ تن جمعیت دارد.
همچنین در پایان این نشست صمیمی از ۷ تن از دهیاران برتر استان در چهارمین نمایشگاه ملی روستائیان و عشایر کشور تقدیر شد.
قم با مساحت حدود ۱۱ هزار کیلومتر مربع درحاشیه کویر، در مرکز کشور ایران و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌ است.
استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، خلجستان، کهک، جعفریه و سلفچگان است.
طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، قم دارای ۱۲۷ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار است؛ جمعیت ساکن مناطق روستایی این استان بیش از ۵۵ هزار و ۸۶۵ تن است که در قالب ۱۷ هزار و ۳۸۵ خانوار زندگی می‌کنند.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان سمنان استان مرکزی قم مالیات بر ارزش افزوده مسکن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی