Web Analytics Made Easy - Statcounter

یسنا سالاری و محمدامین رستمی دو نوجوان هرمزگانی دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان کشور هستند.

این دوره از مسابقه با حضور ۳۷۷ کماندار نونهال و نوجوان در قالب ۳۱ تیم استانی به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

تیم تیراندازی با کمان هرمزگان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در جایگاه چهارم این پیکارها ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت تیم دختران و پسران استان هرمزگان در این رقابتها برعهده معصومه عالی پور و مصطفی امیدی بود.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در ۹۹ رشته به میزبانی ۱۹ استان ایران در حال برگزاری است.

مسابقه المپیاد استعدادهای ورزش کشور بالاترین سطح مسابقه ورزش کشور در پایه نوجوانان است و امسال بیش از ۳۴ هزار ورزشکار از سراسر کشور در این المپیاد شرکت کردند.

در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ، ورزشکاران پسر و دختر سراسر کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشته های ورزشی مختلف با هم رقابت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: تیم هرمزگان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور تاکنون ۶ مدال طلا، ۹ نقره و ۱۸ مدال برنز کسب کرده است.

محمود رضا امیاری روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ورزشکاران رشته‌های اسکیت، قایقرانی، جودو، موی تای (رزمی) ،فوتسال، دو چرخه سواری، فوتوالی و تیراندازی با کمان مدال آوران هرمزگان در المپیاد استعدادهای برتر کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۹۶ تیم ورزشی (متشکل از۸۷۵ ورزشکار از۴۲ هیات ورزشی) از استان هرمزگان در دو بخش پسران و دختران در دومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت کردند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اردوی تیم ملی استان اصفهان تیراندازی فوتسال مدیرکل ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد