Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-08@22:48:23 GMT

کرج اتوبوس ویژه مدارس ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۲۸۷۷

کرج اتوبوس ویژه مدارس ندارد

تین‌نیوز | 

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: با شروع فصل مدرسه، تعداد اتوبوس‌ها در خطوط پرتردد شهر افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی  اظهار کرد: علی‌رغم این‌که راه‌اندازی خطوط اتوبوس ویژه مدارس در قانون مشخص شده و عوارض آن نیز مشخص است ولی تا کنون موفق به راه‌اندازی این خطوط در کرج نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با آغاز مهر ماه، تعداد زیادی از دانش آموزان برای رفتن به مدرسه و منزل از اتوبوس استفاده می‌کنند به‌همین دلیل تمهیداتی اندیشیده شده تا تعداد اتوبوس‌ها در خطوط پرتردد شهر در ساعات نزدیک به شروع و اتمام مدرسه افزایش یابد.

وی گفت: در برنامه استقبال از مهر، اتوبوس‌های موجود بهسازی و تعمیر شده‌اند تا با کم‌ترین مشکل و در سرفاصله مطلوب بتوانند مسافران که بخش عمده‌ای از آن‌ها را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، جابه‌جا کنند.

این مسئول در ادامه به نظارت دقیق سازمان بر معاینه فنی اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: با توجه به این‌که بخش عمده آلودگی هوای شهر ناشی از فعالیت اتوبوس‌های دودزا و فاقد معاینه فنی است، حساسیت در خصوص افزایش یافته و با قطعیت می‌توان گفت تمام اتوبوس‌های بخش خصوصی برگه معاینه فنی دارند و از تردد اتوبوس‌های فاقد این برگه جلوگیری می‌شود.

استاد کاظمی توضیح داد: با نزدیک شدن به فصل سرد و افزایش ذرات آلاینده هوا، وظیفه سازمان است تا با نظارت بر سلامت و ایمنی اتوبوس‌هایی که در سطح شهر تردد می‌کنند، سهم خود را در کاهش آلودگی‌ها ایفا کند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس ویژه مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت:۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حمیدرضا اسلامی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: برای سال‌جاری برنامه ویژه‌ای برای جهش در زمینه خیرین مدرسه‌ساز داریم که یکی از منابع تأمین و کمک مالی مدرسه هستند.

وی افزود: ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه هدف‌گذاری سال گذشته بود که خوشبختانه با همکاری صورت گرفته به ۲۴۷ کلاس درس در قالب ۴۰ پروژه و دو پروژه و سالن ورزشی و ۳۸ مدرسه با ۲۱۷ کلاس درس رسید.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان همچنین با اشاره به طرح شهید پناهی اضافه کرد: در این طرح، حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز مدنظر است و در این خصوص دو پروژه در دست ساخت داریم که با ساخت آنها در استان مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز نخواهیم داشت.

اسلامی افزود: هدف‌گذاری ما بر اساس این است که پروژه‌های خیرساز در راستای حذف مدارس تخریبی و ساخت مدارس مقاوم است تا به حد نرمال نزدیک شویم و عدالت آموزشی را در همه مناطق آموزشی برقرار کنیم.

وی در ادامه از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان را داد و افزود: این جشنواره در ششم خرداد با هدف تجلیل خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برگزار می‌شود.

کد خبر 751693

دیگر خبرها

  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • ۲۰۷ کلاس درس در سال ‌۱۴۰۳ ساخته می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی